וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה רומרו בן ה-15, "מסי המקסיקני", הפך לשחקן הצעיר אי פעם שמשחק בליגה הספרדית

בגיל 15 ו-219 ימים בלבד קשר מאיורקה שותף בהפסד מול ריאל מדריד ושבר שיא בן 80 שנה מספרד. הכירו את הילד שנולד בשנה שבה מסי ערך את הבכורה, והדהים את דני אלבס

אתר רשמי

השם לוקה רומרו נכנס לספרי ההיסטוריה של הכדורגל הספרדי, אחרי שאתמול (רביעי) הקשר של מאיורקה ערך הופעת בכורה בליגה הבכירה בספרד בגיל 15 בלבד. מי שמכונה "מסי המקסיקני" נכנס בדקה ה-83 למשחק שבו מאיורקה הפסידה 2:0 לריאל מדריד, שיחק 10 דקות, לא הספיק להותיר רושם כלשהו, אבל חובבי הכדורגל כבר משננים את שמו.

רומרו עלה לשחק בגיל 15 ו-219 ימים, והוא שבר את השיא שהחזיק 80 שנה בספרד - כאשר פרנסיסקו באו "סנסון" עלה לשחק במדי סלטה ויגו בגיל 15 ו-255 ימים. רק לשם הפרופורציה, רומרו נולד בשנת 2004, השנה שבה ליאונל מסי ערך את הופעת הבכורה שלו במדי ברצלונה.

השחקנים המוכרים שערכו הופעות בכורה בגיל צעיר בשנים האחרונות הם מרטין אודגור הנורבגי, שעלה לדשא לראשונה בספרד בגיל 16 ו-157 ימים. חוסה אנטוניו רייס שיחק לראשונה בגיל 16 ו-151 ימים.

לוקה רומרו, שחקן מאיורקה. GettyImages
זו רק ההתחלה. רומרו/GettyImages
לוקה רומרו שחקן מאיורקה. מתוך שידור המשחק בטלוויזיה, צילום מסך
דני אלבס אמר בחוף הים: "תצלמו אותו, לא אותי. הוא המסי החדש"/צילום מסך, מתוך שידור המשחק בטלוויזיה

הוא נולד במקסיקו, אבל כל המשפחה שלו מארגנטינה, ובמדי הנבחרת הלאומית שלה הוא מקווה לשחק בעתיד. הוא זכה לכינוי "מסי המקסיקני" בגלל שהוא נמוך קומה, זריז, עם יכולת כדרור מרשימה, אבל גם בגלל שנבחן בברצלונה כשהיה בן 7. בבארסה התרשמו, אבל המשפחה שלו לא רצתה לעבור לעיר, ובסף הוא הגיע למאיורקה, שבה חתם בגיל 10.

עוד בוואלה!

הכירו את "ליאו מסי המקסיקני"

לכתבה המלאה

שנתיים לאחרן מכן הוא פגש בחוף הים את דני אלבס, ששיחק איתו על שפת הים. כשהגיעו מעריצים להצטלם עם הברזילאי, הוא ענה להם: "תצלמו אותו, לא אותי. הוא המסי החדש". במאיורקה לא רצו לעשות רעש גדול מדי מהילד. "לא רצינו להעלות אותו מוקדם מדי, כי צריך להיזהר", אמר מאמן הקבוצה דני פנדין, "ראינו אותו עושה דברים מדהימים מול שחקנים בגילו, אבל מבחינה פיזית הוא לא התפתח לחלוטין וזה עלול לייצר לו בעיות כשיתמודד מול שחקנים בוגרים". כאמור, אתמול הוא ערך הופעת בכורה, וגם הוא יודע: זו רק תחילת הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully