וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשב! הבת של גדעון סער בתפקיד מסקרן

22.6.2020 / 1:22

נראה שאלונה סער, המוכרת לכם יותר כבת של חבר הכנסת גדעון סער, ממשיכה לקטוף עוד ועוד תפקידים על המסך הקטן, כך שלאחרונה היא לוהקה לעוד תפקיד בסדרה חדשה. וכן, גם הפעם מדובר בסדרה צבאית. וואלה! סלבס הקשב

אלונה סער. אינסטגרם, צילום מסך
כובשת עוד תפקיד. אלונה סער/צילום מסך, אינסטגרם

אם חשבתם שהסערה סביב הזוגיות של אלונה סער, בתו של חבר הכנסת גדעון סער, עם השחקן הערבי-ישראלי, אמיר חורי, תגרום לה לרדת למחתרת או להיעלם מאור הזרקורים, אז אתם טועים ובגדול, כי הגברת סער ממשיכה לכבוש עוד ועוד פסגות והישגים בעולם המשחק. אז תתכוננו, כי בקרוב תוכלו לראות את השחקנית המוכשרת בעוד סדרת איכות שתעלה בשנה הקרובה.

אלונה סער. אינסטגרם, צילום מסך
אבא יהיה גאה/צילום מסך, אינסטגרם

לוואלה! סלבס נודע כי סער ג'וניור לוהקה לאחרונה לסדרה צבאית חדשה בשם "המפקדת" (שם זמני) שתשודר בכאן 11 - שם היא תגלם את אחד התפקידים הראשיים כשתיכנס לדמותה של נועה, קצינה מסורה שלצערה לא הוסמכה להיות מפקדת בעקבות ציון סוציומטרי נמוך אך במפתיע מקבלת את ג'וב חלומותיה, לפקד על מחזור טירוניות.

עוד בוואלה!

הבת של גדעון סער והחבר עברו לגור ביחד

לכתבה המלאה

הדרמה הקומית, אותה כתבו עטרה פריש וניר ברגר, תתחיל להצטלם בקרוב, ותביא את סיפורו של מחזור בעייתי שלא מקבל את הסמכות של המפקדת ויהפכו את חייה של נועה לקשים במיוחד, בעיקר לאור העובדה שהיא תנסה להוכיח את יכולותיה ואת נאמנותה לתפקיד. כזכור, לסער יש כבר ניסיון עם תפקידים צבאיים זאת לאחר שלוהקה בשנה שעברה לסדרה הצבאית "פלמ"ח" שם היא משחקת, לצד בן זוגה, את חברת הכנסת המנוחה, גאולה כהן.


וואלה! סלבס לוהקה לסדרה צבאית בתור המוכרת בשק"ם.

אלונה סער. אינסטגרם, צילום מסך
כן המפקדת! סער ג'וניור/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • גדעון סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully