וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמי לבוב ומיכאל הנגבי מאוהבים

18.6.2020 / 0:21

תודו שצמד חמד שכזה אתם רגילים למצוא רק בקומדיות הכי מצחיקות בטלוויזיה. אלא שהפעם, מדובר בזוג אמיתי לכל דבר - ככה זה שנעמי לבוב ומיכאל הנגבי הפכו לאחד הזוגות היותר לוהטים ומצחיקים בתעשיית הבידור. וואלה! סלבס LOL

מיכאל הנגבי, נעמי לבוב. אינסטגרם, צילום מסך
זוג חדש בביצה. נעמי ומיכאל/צילום מסך, אינסטגרם

מצד אחד: נעמי לבוב - אחת השחקניות היותר מצחיקות בתעשיית הבידור שהפכה בשנים האחרונות לקומיקאית בולטת ודמות נחוצה כמעט בכל תכנית פאנל הומוריסטית.

מצד שני: מיכאל הנגבי - ילד הפלא שפרץ לתעשיית הבידור בגיל 18 ומאז ממשיך לככב בתכניות שונות ובעיקר מצחיקות אך גם מנחה לא מעט תכניות ומדבב הרבה דמוית מצוירות בטלוויזיה המקומית.

ביחד: הם הפכו לאחד הזוגות היותר מצחיקים בתעשייה אך עם זאת החשאיים שמעדיפים להשאיר את הזוגיות שלהם רחוק מאור הזרקורים. אז זהו, שלא עוד - כי עכשיו כולם יודעים שהשניים מבלים יותר ויותר ביחד.

מיכאל הנגבי. אביב חופי
אתה מצחיק. מיכאל/אביב חופי

לוואלה! סלבס נודע כי לבוב והנגבי, שלוקחים חלק בתכנית הבידור הסאטירית "עד כאן!", החלו להיראות צמודים יותר ויותר לאחרונה, כך שבשלב מסוים - הם הפסיקו להסתיר את היחסים ביניהם מהחברים ובני המשפחה, כך שהבשורה הגיעה גם לאוזניה של הגברת הראשונה של עולם הרכילות. אז תגידו מברוק לפאוור קאפל החדש והסופר מצחיק.

עוד בוואלה!

החברה המיוחסת החדשה של אסף גורן

לכתבה המלאה

נעמי, מזל טוב!
"עם כל הכבוד לזוגיות החדשה שלי, עולם התרבות קורס. 200 אלף עובדי ענף התרבות לא יודעים מאיפה להביא כסף כדי להאכיל את המשפחות שלהם. לא פעימה שנייה ולא בטיח. אני קוראת למשרד האוצר ולראש הממשלה לפעול בעניין לפני שיהיה מאוחר מדי". אז מזל טוב!.


וואלה! סלבס יצאה פעם לדייט עם המורה שלה מ"שומרי משקל" - זה לא עבד.

נעמי לבוב. רפי דלויה, אביב חופי,
את הורסת. נעמי/רפי דלויה, אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully