וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיישון תומאס צפוי לעזוב, הפועל ירושלים תילחם על החזרתו בעונה הבאה

5.6.2020 / 15:05

לאחר חזרתו של ג'ייקובן בראון לארה"ב, האדומים משלימים גם עם עזיבתו של שחקן הפנים המוביל. בכוונתם לנצל את הסעיף המאפשר להם להשוות כל הצעה שעשויה להגיע אליו בקיץ מחו"ל. ג'רמי פארגו יגיע ארצה ביום ראשון

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

בסרטון: גל מקל בתיעוד מאימון תחת שגרת הקורונה במלאגה

חזרתו של ג'ייקובן בראון לארה"ב הייתה רק המכה הראשונה שניחתה על הפועל ירושלים, לקראת חידוש ליגת העל בעוד כשבועיים. גם שחקן הפנים המוביל של הקבוצה, טיישון תומאס, הביע ביומיים האחרונים חששות גדולים מהמצב - ובמועדון יש מי שמתייחסים לעזיבתו כמעט כאל עובדה מוגמרת.

למעשה, עיקר המאמצים בעניינו של תומאס ירוכזו סביב עתידו בעונה הבאה. על פי החוזה בין הצדדים, שנחתם אשתקד, לאמריקני יש אופציית יציאה עד סוף חודש יולי אך ורק לקבוצה מחוץ לישראל - אולם גם במקרה כזה, לאדומים יש זכות השוואה והם מתכוונים להשתמש בה כדי להשאירו.

תומאס (27, 2.03) העמיד העונה ממוצעים של 15.6 נקודות ושישה ריבאונדים למשחק בליגת האלופות, ותרם 13 ו-6.4 בהתאמה בליגת העל. שכרו מוערך במעט יותר מ-200 אלף דולר.

טיישון תומאס, הפועל ירושלים, מול יאניק מוריירה, פריסטרי. ברני ארדוב
עוזב או נשאר? יחזור או לא? טיישון תומאס/ברני ארדוב

גם אם תומאס יעזוב לקראת חידוש העונה המקוצרת בליגה, לא יוחתם במקומו שחקן אחר, לאור לוח הזמנים הצפוף ממילא. במקרה שכזה, יכלול הקו הקדמי את סולימאן בריימו, עמנואל טרי, עידן זלמנסון ונמרוד לוי. בסגל הקבוצה יישארו חמישה זרים, כך שאיש מהם לא יושאר מחוץ לטופס במשחקים.

ג'רמי פארגו צפוי לנחות בישראל ביום ראשון בצהריים, וכמתחייב מהוראות משרד הבריאות ייאלץ לשהות במשך שבועיים בבידוד. למעשה, הוא יוכל להצטרף לאימוני הפועל ירושלים רק ב-21 ביוני, היום בו תפתח הקבוצה את הופעותיה בליגת העל המחודשת, אבל עוד קודם לכן יורשה לקיים אימונים אישיים כדי לחזור לכושר.

המגעים בין האדומים לרכז הוותיק היו מהירים ותכליתיים, לאחר היוודע החלטתו של ג'ייקובן בראון לחזור לארה"ב. הפעולה הראשונה שביצע פארגו לאחר החתימה הייתה משעשעת משהו: אף שחלפה שנה מאז עזב את מכבי תל אביב, בתמונת הפרופיל שלו בווטסאפ הופיע עדיין איור שלו בגופייה מספר 2 של הצהובים. ברגע שהפך לשחקן ירושלים, הוא החליף לתמונה "נייטרלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully