וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה על החתמתו של ג'רמי פארגו: "מחכה לחזור לשחק"

3.6.2020 / 21:26

יממה לאחר שאיבדה את ג'ייקובן בראון, מחזיקת גביע המדינה צירפה את הרכז בן ה-34, שהוסיף: "קטש נתן לי את ההזדמנות הראשונה"

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בסרטון: התגובות ממשחק הליגה האחרון בישראל

24 שעות לאחר שג'ייקובן בראון עזב אותה, הפועל ירושלים הודיעה הערב (רביעי) על החתמתו של רכז זר חדש - ג'רמי פארגו. הצדדים ניהלו מגעים שהוגדרו "חיוביים", והשחקן הביע נכונות להגיע לישראל.

פארגו אמר לאחר החתימה: "כשהגיעה ההזדמנות מיד החלטתי שאני מגיע להפועל. אני כמובן מכיר את המועדון והמסורת שלו ויודע שהעונה זכו בגביע המדינה ובגביע הליגה. אני מגיע לעזור להפועל לסיים את מה שהתחילה ומחכה לשתף פעולה עם החברים לקבוצה ועם עודד קטש, שהיה מי שנתן לי את ההזדמנות הראשונה אחרי הקולג' ויש לנו יחסים קרובים עד היום".

עודד קטש מסר: "חבל לי שג'ייקובן נאלץ לעזוב עקב בעיות אישיות. הוא חלק מאיתנו אבל יש מצבים חשובים יותר מכדורסל. היינו חייבים להגיב מהר ואני שמח מאוד שהצלחנו להביא את ג'רמי שהוא שחקן מצויין ומנהיג על המגרש ומחוצה לו. אחרי שג'רמי יכיר את השיטה והחברים, אני בטוח שיתחבר עם שאר הקבוצה בקלות. אנחנו מצפים לבואו".

פלייר ג'רמי פארגו שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
ההודעה של הפועל ירושלים/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים

הצורך של האדומים ברכז עלה לאור העובדה שאיבדו את שני עושי המשחק הזרים שלהם, בראון ושלווין מאק. לוח הזמנים המצומצם מלכתחילה הפך בעייתי עוד יותר לאחר העזיבה המפתיעה, ובשל חובת הבידוד ייאלץ פארגו להחמיץ את כל תקופת ההכנה עם קבוצתו החדשה. במועדון מקווים שיוכל להיכנס לעניינים ולהשתלב תוך כדי תנועה, בזמן משחקי הבית העליון, כדי שישלים את התאקלמותו עד הפלייאוף והפיינל פור.

זו תהיה הקדנציה החמישית של פארגו (34, 1.88) בליגת העל: אחרי עונת רוקי מוצלחת בגלבוע/גליל ב-2010, שבה זכה יחד עם עודד קטש באליפות, הוא עבר למכבי תל אביב והגיע איתה לגמר היורוליג; הוא חזר ליד אליהו ב-2015 ושוב בין 2018 ל-2019.

פארגו עזב את ישראל בקיץ אשתקד והעביר את רוב העונה הנוכחית בסנטה קרוז, קבוצת הפיתוח של גולדן סטייט בג'י ליג. מכת הפציעות הקשה של הווריירס זיכתה אותו בפברואר בחוזה זמני לעשרה ימים באלופת ה-NBA לשעבר, ובשלוש הופעות הוא תרם 8.3 נקודות ו-2.7 אסיסטים בממוצע.

בירושלים מקווים שפארגו יוכל לשחזר את האפקט שהביא איתו למכבי תל אביב לפני שנתיים: הוא הצטרף לקבוצה בשלהי חודש אפריל, והיה בין הגורמים המרכזיים לזכייתה באליפות עם ממוצעים של 13.2 נקודות ו-6.4 אסיסטים; הצטיינותו זיכתה אותו בחוזה לעונה נוספת, אבל הוא החמיץ את רובה בגלל פציעה בגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully