וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: אייל לחמן מונה למאמן הקבוצה

24.5.2020 / 13:21

המאמן בן ה-54 חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה מהשרון וינסה להציל אותה מירידה ללאומית. לא אימן בליגת העל מאז הפועל ראשון לציון ב-2012

אלי יצפאן מחקה את אייל לחמן ב"בובה של לילה"/באדיבות ערוץ הספורט

רגע לפני פתיחת הפלייאוף התחתון, הפועל רעננה מינתה היום (ראשון) את אייל לחמן למאמנה החדש. הוא לחמן חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה, אותה אימן בליגה הלאומית בתחילת עונת 2010/11. לחמן למעשה חוזר לליגת העל, בה הוא לא אימן מאז שעמד על הקווים של הפועל ראשון לציון בחודשים האחרונים של עונת 2011/12 וירד איתה לליגה הלאומית.

לחמן בן ה-54 יהיה מאמנה הרביעי של נועלת הטבלה אחרי מנחם קורצקי, ניסו אביטן וגל כהן, ששימש כעוזרם של השניים הראשונים ועמד על הקווים מאמצע פברואר.

לחמן שמאוד אופטימי בנוגע ליכולתה של רעננה להישאר ברעננה, עזב את תפקידו כאחראי על האקדמיה של מ.ס. אשדוד והמשחק הראשון שלו על הקווים, בפתיחת הפלייאוף התחתון באמצע השבוע הבא, יהיה נגד קבוצת הבוגרים מעיר הנמל.

מאמן מ.ס אשדוד, אייל לחמן. ברני ארדוב
חוזר לליגת העל. אייל לחמן/ברני ארדוב

בריאיון לוואלה! ספורט לפני כשבועיים, סיפר לחמן על הקדנציה הקודמת שלו ברעננה: "עשינו עונה אדירה. שיחק אצלי אופק בן טולילה מגן ימני. מגן שמאלי שחף הלמן. מיקי סירושטיין, שניר שוקר שהיה שחקן צעיר. הבאתי את מוחמד פודי מאסי גלבוע. עשיתי קבוצת חלומות מילדים. נתתי לאופיר מלמד מהנוער לשחק בהתקפה. אז מה בסוף? מה הייתה הכותרת? אייל לחמן זרק סל כביסה על מלמד.

"אם אני מעלה אותו מהנוער, נותן לו לשחק בהרכב הראשון והוא צריך ללחוץ את הבלמים והוא עונה לי. בטח שאזרוק סל כביסה מבד. מה קרה? אני נתתי לילדים האלה את הנשמה שלי וציפיתי לקבל בחזרה. לאורך כל השנים, לא היה מקום שלא הטבעתי חותם עם שחקנים צעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully