וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טאריק בלאק שוחרר מהקבוצה

23.5.2020 / 21:00

הסנטר האמריקאי שהחזיק בחוזה לעונה נוספת סיים את דרכו במדים הצהובים אחרי שלא התאושש מהפציעה שלו, ושלא עמד לרשות הקבוצה מאז דצמבר: "רוצה להודות על תקופה נהדרת בתל אביב"

אתר רשמי

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שבת) על סיום דרכו של הסנטר טאריק בלאק במועדון. בלאק שלא שיחק מאז חודש דצמבר בשל פציעה, עדיין לא כשיר לחזור לפעילות, ובמכבי החליטו לסיים את ההתקשרות עמו על אף העובדה שיש לו חוזה לעונה נוספת.

בלאק צייץ לאחר הפרידה: "אני מודה למכבי תל אביב על החוויה לשחק עבור המועדון, אבל החלטתי לקחת זמן להיות עם המשפחה שלי. זו היתה החלטה אישית שהכי טובה לאינטרס של המשפחה שלי. אני מעריך את כל האוהדים של המועדון ותמיד אוקיר את התקופה שלי כאן".

טאריק בלאק שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הפציעה קטעה לו את המומנטום במכבי תל אביב. טאריק בלאק/דני מרון

בלאק נפצע בברכו במהלך חודש נובמבר, כשההערכה הייתה שייאלץ להעדר תקופה של מספר שבועות, אך לאחר שלא התאושש טס בסוף דצמבר לארצות הברית לכחודשיים. במהלך חודש פברואר הוא שב לישראל כדי להשלים את תהליך ההחלמה שלו, אך בדיקה שערך גילתה כי הוא עדיין רחוק מחזרה לפעילות. כשהיורוליג וליגת העל הופסקו בשל הקורונה חזר בלאק לארצות הברית, ולאחרונה החלו מגעים בין הצדדים לסיום ההתקשרות כשהסנטר מעביר חוות דעת רפואית שהוא עדיין לא יכול לחזור לשחק.

בלאק (28, 2.06) הגיע למכבי בקיץ 2018 אחרי קריירה ב-NBA שכללה שנתיים ביוסטון ושלוש עונות לא מלאות במדי לוס אנג'לס לייקרס. הוא חתם בתחילה על חוזה לעונה אחת, אך מהר מאוד הפך לאחד משחקני הפנים הטובים ביורוליג כשהוא רושם 11 נקודות ו-5.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא חתם בקיץ על חוזה בסך 2.5 מיליון דולר לשנתיים במדי מכבי, אך שיחק רק 11 משחקי יורוליג בהם רשם 9.1 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק.

טאריק בלאק מכבי תל אביב. אתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכבי תל אביב נפרדת מטאריק/אתר רשמי, אתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully