וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראובן עטר מונה למאמנה של בני לוד

אחרי יותר משנתיים וחצי בהן לא עמד על הקווים, שחקן העבר חוזר לאמן וינסה להשאיר את לוד בלאומית אחרי התפטרותו המהירה של סלימאן אזברגה

דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים מתאמנת

אחרי יותר משנתיים וחצי ללא קבוצה, ראובן עטר מונה הערב (רביעי) למאמנה החדש של בני לוד מתחתית הליגה הלאומית. כוכב העבר בן ה-51, ששימש במשך כמה חודשים כמנהל המקצועי של בית"ר טוברוק עד שעזב בחודש פברואר, חתם כמחליפו של סלימאן אזברגה, שהתפטר לפני יומיים בגלל תנאי הבידוד הבעייתיים ועוד לפני שניהל משחק אחד מאז חזר למועדון.

ראובן עטר מאמן מ.ס אשדוד. לילך וייס, מערכת וואלה!
חזר לטובת משימת הצלה. ראובן עטר/מערכת וואלה!, לילך וייס

זו תהיה הקבוצה השמינית בקריירת האימון של עטר, אחד משחקניה הגדולים של מכבי חיפה ומי שכבש שלושה שערים ב-33 הופעות במדי נבחרת ישראל. כמאמן, עטר הדריך את מכבי נתניה בחמש קדנציות שונות וגם סיים איתה פעמיים במקום השני, לפני שעבר לבית"ר ירושלים וזכה בגביע ב-2009. רגע השיא אמור היה להיות במכבי חיפה, אליה חזר בקיץ 2012, אבל הקדנציה כמאמן הייתה מאכזבת והסתיימה אחרי תשעה מחזורים ושבע נקודות בלבד.

מאז עטר לא הצליח לשחזר את ההצלחה ואימן בלאומית את הפועל עפולה ב-2017, כשבפתיחת עונת 2017/18 עזב אותה לטובת מ.ס. אשדוד ואחרי חודשיים סיים את תפקידו. עכשיו הוא חוזר וינסה לסייע ללוד, שניצבת במקום ה-14 המוליך למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully