וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנק, הכה קשות ותקף מינית: פרטי מעצרו של אלוף ה-WWE לשעבר

אלברטו דל ריו, שנחשד באלימות במשפחה ב-2017, נעצר בחשד לתקיפה מינית חמורה: "דחף למתלוננת גרב לפה כדי להשתיק אותה וניסה לשרוף לה את הדרכון כדי שלא תברח"

צילום מסך

בווידאו: תחרות "חיובים" ב-NBA

אלברטו דל ריו, מבכירי מתאבקי ה-WWE בעשור הקודם ומי שהיה פעמיים אלוף העולם, נעצר אמש (ראשון) בגין אלימות במשפחה ותקיפה מינית חמורה. בת זוגו התלוננה כי המתאבק המקסיקני ששמו האמיתי הוא חוסה רודריגס, הכה אותה וגם תקף אותה מינית בכמה הזדמנויות, כשבאירוע שבעקבותיו פנתה למשטרה, ב-3 במאי בסן אנטוניו, הוא התפרץ לאחר שהאשים אותה בבגידה.

המתאבק אלברטו דל ריו, אלוף WWE לשעבר. GettyImages
לא הפעם הראשונה. אלברטו דל ריו/GettyImages

בדו"ח המשטרה שפורסם ב-TMZ, נטען כי המתלוננת, דוברת ספרדית בלבד, סיפרה כי דל ריו זרק את המכשיר הסלולרי שלה ואת המחשב הנייד על הרצפה, ואז גם ניסה לשרוף את הדרכון שלה כדי שלא תברח. האירוע הזה נמשך שעות ארוכות, לדבריה, והוא מצטרף למקרים קודמים שבהם גרם לה לפציעות רבות והותיר אותה "מסוחררת בעקבות הטחת ראשה בקיר".

עוד טענה, לפי הדו"ח המשטרתי, כי דל ריו חנק אותה ובשלב מסוים "דחף לה גרב לפה כדי להשתיק אותה" והיא לא הצליחה לנשום. בתקרית הזו, הוא גם ביצע בה מעשים מגונים ללא הסכמתה. האישה סיפרה כי פחדה מדל ריו ולכן תכננה להימלט מהעיר בהקדם האפשרי. השוטר שהגיב לקריאה שלה, דיווח כי היא הייתה עם מספר חבלות בפנים, בזרועות, ברגליים ובצוואר.

דל ריו בן ה-42 כיכב ב-WWE בין השנים 2009 ל-2016 ופרט להפיכתו לאלוף הענף גם ניצח ברויאל ראמבל והחזיק בתארים נוספים. בשנים האחרונות התחרה גם ב-MMA ולאחרונה הפסיד לטיטו אורטיס בדצמבר 2019. לפני שלוש שנים הוא הושעה על ידי ארגון ההיאבקות העולמי בעקבות חקירה אחרת על אלימות במשפחה, אז כלפי מי שהייתה ארוסתו, כוכבת ה-WWE פייג'.

  • עוד באותו נושא:
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully