וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה זה חודשיים: אפס נדבקים חדשים מקורונה בדרום קוריאה

30.4.2020 / 10:52

הרשויות דיווחו על ארבעה חולים נוספים, אך כולם היו מקרים שיובאו מחוץ למדינה. בשבועיים שחלפו מאז הבחירות, שבהן הצביעו 29 מיליון איש, לא היו מקרי הידבקות מקומיים. עדכון מעודד נוסף: חולים שהבריאו ואובחנו כחיוביים שוב - טעות

רויטרס

קוריאה הדרומית הודיעה היום (חמישי) כי לא נרשמו מקרי הידבקות מקומיים חדשים בפעם הראשונה מאז פברואר. על פי המרכז לבקרה ולמניעת מחלות, ארבעת המקרים החדשים היו כולם מיובאים ובסך הכול מניין החולים במדינה הוא 10,765. 9,059 איש החלימו, ומספר המתים עלה באחד, ל-247. בסך הכול, 1,065 חולים חזרו למדינה מחו"ל, ו-90% מהם היו דרום קוריאנים.

רשויות הבריאות במדינה אמרו גם כי לא נרשמו מקרי הדבקה מקומיים מאז הבחירות לפרלמנט שהתקיימו לפני שבועיים - תקופת הדגירה של הנגיף - שבמהלכן הרשויות נקטו אמצעי זהירות, כולל חיוב המצביעים לחבוש מסיכות וכפפות. 29 מיליון איש השתתפו בבחירות. יון טא-הו, שעומד בראש מדיניות בריאות הציבור, הודה לצוותים ולמצביעים על שחיטאו קלפיות ברחבי המדינה ושמרו על מרחק של מטר אחד מהשני.

בנוסף לכך, פאנל מומחים קבע אתמול כי נדבקים שהחלימו מהווירוס ובהמשך התגלו שוב כחיוביים לא נדבקו או חלו מחדש, אלא היה מדובר בטעויות שנובעות מהמגבלות הטכניות של מערך הבדיקות. עד כה דווחו 292 מקרים כאלו.

חיילים בקוריאה הדרומית בדרכם לחטא מבנים בעיר טגו. 15 במרץ, 2020.. רויטרס
המאמצים משתלמים. חיילים דרום קוריאנים מחטים מבנים בעיר טגו/רויטרס

עם פרוץ המגיפה העולמית הייתה קוריאה הדרומית המוקד הבוער ביותר מחוץ לסין, אולם מאז היא הצליחה להשתלט עליה, ללא שיבושים משמעותיים בחיי האזרחים, עם מערך בדיקות מאסיבי ומעקב אינטנסיבי אחרי מגעים של חולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully