וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייג'ל האסלביינק שוחרר מהפועל באר שבע

23.4.2020 / 17:53

החלוץ ההולנדי, לו היה חוזה לעונה נוספת, ביקש להשתחרר ונענה בחיוב: "היה לי כבוד גדול לשחק פה ואני תמיד אכבד ואזכור את המועדון"

צילום מסך

נייג'ל האסלביינק שוחרר היום (חמישי) מהפועל באר שבע לבקשתו, לאחר שפנה למועדון וביקש לעזוב בשל סיבות אישיות. ההולנדי החזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה מבירת הנגב, אליה הגיע מעירוני קרית שמונה בקיץ 2018. הוא שוחרר בחינם בתמורה לוויתור על חוזהו ובאר שבע חסכה את שכרו.

האסלביינק אמר: "הייתה לי תקופה נפלאה בהפועל באר שבע. אני רוצה להודות למועדון על ההבנה והדרך היפה בה נפרדנו. חשוב לי להודות לכל האנשים הנפלאים שליוו אותי בתקופה הזו - חבריי השחקנים, הצוות, אנשי המועדון וכמובן האוהדים.

"תודה על הכל, אני מאחל לכולם הצלחה רבה בעתיד ואת הטוב ביותר. היה לי כבוד גדול לשחק פה ואני תמיד אכבד ואזכור את המועדון כמקום שנתן לי מהרגע הראשון תחושה של בית חם".

נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
סוף הדרך. האסלביינק/דני מרון

האסלביינק בן ה-29 הצטיין במדי עירוני קרית שמונה בעונת 2017/18, מה שהביא את הפועל באר שבע לרכוש אותו תמורת 1.5 מיליון יורו רגע לפני שחלון ההעברות של ספטמבר 2018 נסגר. בבירת הנגב החלוץ ההולנדי התקשה לשמור על המשכיות ולצד הופעות מצוינות, רשם לא מעט משחקים מאכזבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully