וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן אבשלום קרוב לסיכום על ניהול ברנו הצ'כית

12.4.2020 / 17:00

איש הכדורסל, בעלי חברת "שחקן אמיתי" השולטת ומנהלת את אליצור נתניה מהלאומית, קרוב להפוך למנהל של סגנית אלופת אירופה משנות ה-60', אחרי שאת הקשר יצר מאמן נבחרת צ'כיה, ננו גינזבורג

צילום מסך

בווידאו: כך מעבירים שחקני ה-NBA את הבידוד

איש הכדורסל עידן אבשלום נמצא במגעים מתקדמים לניהולה של קבוצת ברנו הצ'כית, אחת הקבוצות המפוארות בתולדות הכדורסל הצ'כי. לוואלה! ספורט נודע כי הקשר בין אבשלום לקבוצה נעשה על ידי ננו גינזבורג, מאמן נבחרת צ'כיה, והצדדים צפויים לסגור את התנאים הסופיים בקרוב, כשאבשלום ירכוש 50 אחוזים מהקבוצה.

תמיר בלאט שחקן נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
האיש שעומד מאחוריו בדרך למהלך מעניין. תמיר בלאט/קובי אליהו

אבשלום הוא בעלי חברת "שחקן אמיתי" שמנהלת את הקריירה של מספר רב של שחקנים צעירים, כשבין השחקנים שעברו תחתיה נמצא תמיר בלאט, שאמו כנרת היא גם מהבעלים של החברה. שחקן מוביל נוסף שנמצא תחת המעטפת של שחקן אמיתי הוא שחקנה של עירוני נס ציונה גולן גוט.

אבשלום מנהל בעונה האחרונה את קבוצת אליצור נתניה מהליגה הלאומית, כשהקבוצה הפכה לחממה של שחקנים צעירים, שחלק גדול מהם פרץ בשנה האחרונה. השחקנים מקבלים מעטפת מרשימה שלא נראית עד היום ברמת הליגה השנייה. לפני כן אבשלום החזיק באחוזים על הפועל אילת והיה זה שהביא לקבוצה את פייריה הנרי, שחקנה של באסקוניה, ומי שהביא לאילת בקדנציה הראשונה שלו שם את סקוטי הופסון.

ברנו הייתה הקבוצה המובילה בכדורסל הצ'כוסלובקי עם 21 אליפויות. ברמה הבינלאומית הגיעה הקבוצה פעמיים לגמר גביע אירופה, והפסידה בשני המקרים ב-1964 ו-1968. אחרי התפרקות צ'כוסלובקיה זכתה בשלוש אליפויות צ'כיה רצופות, ובשנים האחרונות ראתה כיצד הבכורה בצ'כיה עוברת לנימבורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully