וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע בבידוד: אליעד הופיע מסלון ביתו מול גולשי וואלה! NEWS

1.4.2020 / 14:00

וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגים את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם. הפרויקט נמשך עם מופע מיוחד של אליעד מסלון ביתו. ההופעה הועברה בשידור ישיר לגולשי וואלה! NEWS - וכן בפייסבוק של גלגלצ

צילום: יותם רונן

יושבים בבית ומטפסים על הקירות מרוב שעמום? מתגעגעים להופעות שהייתם יוצאים אליהן בערב? בשביל זה אנחנו פה: לרגל המצב, וואלה! NEWS בשיתוף גלגלצ מציגות את פרויקט "מופע בידוד" - מיטב אמני ישראל בהופעות חיות מהבתים שלהם.

הפעם הופיע במסגרת הפרויקט המוזיקאי אליעד, מהיוצרים הבולטים והאהובים בישראל. אליעד הופיע מסלון ביתו והמופע המיוחד הועבר בשידור חי באתר ובאפליקציה של וואלה! NEWS וכן בפייסבוק של וואלה! NEWS וגלגלצ. אליעד שר את מיטב להיטיו ישירות אליכם ואף התייחס לבקשות מהקהל בפייסבוק של וואלה! NEWS וגלגלצ.

צפו למעלה במופע המלא

אליעד פרץ לתודעה לפני חמש שנים בלבד כששירו "מתוק כשמרלי" נבחר לשיר השנה - והוא עצמו לפריצת השנה. אלבומו "אור" מכר למעלה מ-40 אלף עותקים והגיע למעמד פלטינה, הוא שחרר להיטי ענק ("תמיד חלמתי", "זמן", "מיאמי") כשהשיא נרשם בשנה שעברה, ששירו "מסע" זכה בתואר "שיר השנה" במצעד השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS. עם היוודע הבשורה בשידור חי באולפן וואלה! NEWS, אליעד התרגש והתקשה לדבר. בתחילת 2020 יצא השיר "איפה את" שהפך אף הוא ללהיט והוביל במשך שבועות את רשימת ההשמעות ביוטיוב.

אליעד נחום. ערן לוי,
אזהרת מסע, אבל בבית. אליעד/ערן לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully