וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטיף השיעי העיראקי מוקתדא א-סדר: "הקורונה - בגלל נישואי הומואים"

יפעת רוזנברג

29.3.2020 / 14:58

איש הדת קרא לממשלות בעולם לבטל חוקים המאפשר לבני אותו המין להתחתן, בטענה שזה הוביל להתפשטות הנגיף. הוא זכה לתגובות לועגות וזועמות מהגולשים. "שאללה ירפא אותו מהתסביך הנפשי"

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

מוקתדא א-סדר, המטיף השיעי העיראקי הבכיר, קרא אתמול (שבת) לממשלות בעולם לבטל את הנישואים החד-מיניים, בטענה שזו אחת הסיבות העיקריות להתפשטות נגיף הקורונה.

"זה מסר מהשמיים", כתב בטוויטר. "אחד הדברים החמורים ביותר שגרמו להתפשטות המגיפה הזו הוא לגליזציה (נישואים חד-מיניים), ומכאן אני קורא לכל הממשלות לבטל את החוק הזה באופן מידי וללא דיחוי, ואז הן אולי יכו על חטא".

בעיראק החוק אינו מתיר יחסים חד-מיניים או נישואים חד-מיניים, לאור התנגדות האסלאם לכך, אך דבריו של א-סדר זכו לגינויים.

שגריר בריטניה בעיראק, סטיבן היקיי, כתב לו: "תודה על הפניה למדינות כמו בריטניה ברשת החברתית. אנחנו זקוקים ליותר תקשורת ולשיתוף פעולה בין המדינות בזמן הקריטי הזה. אבל זה לא ישנה את החוק לנישואים חד-מיניים שאנחנו גאים בהם. במקום זאת, בואו נעבוד יחד על בסיס טוב יותר של עצות רפואיות ומדעיות לניצחון במערכה נגד קורונה".

"מסר מהשמיים"

הגולשים תקפו את דבריו ופרסמו בין היתר תמונות של בני אותו המין מתנשקים. "המחלה פוגעת במערכת הנשימה ואין לה קשר להומוסקסואליות", כתב אחד. אחרים סברו שהוא מתבלבל בין קורונה לבין נגיף ה-HIV, הגורם לאיידס.

גולש ששמו חסן עבד אל-מאלכ לעג לא-סדר וכינה אותו "דוקטור מוקתדא" בגלל "האבחנה" הרפואית שלו.

גולשת ששמה רנא כתבה שדבריו לא הגיוניים ואיחלה לו "שאללה ירפא אותו מהתסביך הנפשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully