וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל באר שבע נגד ההנהלה: "מקווים מאוד לשינוי גישה"

27.3.2020 / 15:39

השחקנים פרסמו הודעה תקיפה בצל סערת הקיצוץ: "לא קיבלנו הצעה, אלא הודעה. מדובר על קיצוץ של שנה וחצי ולא ידוע על שום קבוצה בעולם שעשתה מהלך כזה. לא ייתכן שלא יסכימו לדבר איתנו"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

שחקני הפועל באר שבע הוציאו היום אחר הצהריים (שישי) הודעה בנוגע למגעים עם ההנהלה על קיצוץ בשכרם. ההודעה, שנוסחה על ידי עו"ד דין רועי רוזן שנשכר על ידי השחקנים, הייתה תקיפה מאוד:


"1. נציגות שחקני הקבוצה קיבלה הודעה שיקוצץ 30% מהשכר עד לסוף העונה הבאה (כמעט שנה וחצי). לא הצעה, אלא הודעה.

"2. לא ידוע על שום קבוצה בעולם שעשתה מהלך כזה, לגבי כל העונה הבאה.

"3. השחקנים הבהירו מיד שהם מבינים את חומרת המצב ושהם מוכנים לקיצוץ משמעותי, מה גם שהם רוצים ומרגישים חובה לעזור למועדון שלהם.

"4. פניתי הבוקר למועדון בבקשה מנומסת להיפגש (פיזית או וירטואלית) ולשוחח על ההצעה.

"5. בתגובה, נציגות השחקנים קיבלה הודעה שלא ידברו עם השחקנים, לא עם עורך הדין שלהם ושלא מוכנים בכלל לשמוע אותם. כלום.

"עם כל הכבוד, זה לא מתקבל על הדעת. כולנו נקלענו לסיטואציה חדשה ומורכבת, והשחקנים שבחרו להתנהל מול המועדון באהבה ובהגינות, קיבלו תגובה לא ראויה. אנו מקווים שיתנהל שיח ענייני בין הצדדים, מהר ככל האפשר. דברים מהסוג הזה, עם כל הכבוד, לא יכולים להתנהל במעמד צד אחד.
מקווים מאוד לשינוי גישה"

אלונה ברקת נשיאת הפועל באר שבע. לירון מולדובן
איך אלונה תגיב להודעה הזו?/לירון מולדובן

מוקדם יותר אמר המנכ"ל אסי רחמים: ""אין סיכוי שיהיה משא ומתן. אי אפשר להתחיל לדון בזה ולפתוח את זה. הפועל באר שבע עבדה על התכנית הזו 10 ימים. בשבוע שעבר בכל יום נסעתי לתל אביב לשבת עם רואי החשבון של אלונה ואלי ברקת על המספרים. התכנית הזו לא נשלפה משום מקום כלאחר יד. נעשו כאן חישובים על חישובים מתוך הבנה שהספונסרים יירדו, מכירת הכרטיסים תרד כי לאנשים יהיה פחות כסף, המענקים מאופ"א יירדו. הכל ייחתך.

"הרעיון בתכנית ההבראה הזו זה שהמועדון ימשיך להיאבק על תארים, לא יהיה גל של שחרורי שחקנים בקיץ. כל המטרה היא להבריא את המועדון אחרי המשבר הזה ואם אלונה נותנת רשת ביטחון כזו, צריך לקחת את זה בשתי ידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully