וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהו זה!" חוזרת: תוכנית הקאמבק תשודר ביום חמישי בכאן 11

25.3.2020 / 10:41

מרגש: פרק חדש של התוכנית המיתולוגית "זהו זה!" ישודר מחר (חמישי) בכאן 11, בהשתתפות חמשת השחקנים שלקחו חלק בתוכנית המקורית: גידי גוב, מוני מושונוב, שלמה בראבא, אבי קושניר ודבל'ה גליקמן. לחלק המוזיקלי של התוכנית ישוב שלמה גרוניך. צפו במפגש של החמישייה האגדית

זהו זה 2020/אילן ספירא, כאן 11

קאמבק לתוכנית המיתולוגית "זהו זה!": פרק חדש של התכנית ישודר מחר (חמישי, 26 במרץ) בכאן 11, לאחר מהדורת החדשות המרכזית. בתוכנית ישתתפו חמשת השחקנים שלקחו חלק בתוכנית המקורית: גידי גוב, מוני מושונוב, שלמה בראבא, אבי קושניר ודבל'ה גליקמן. הם יבצעו מערכונים עם הדמויות הוותיקות ודמויות חדשות, וישלבו בתוכנית שירים ברוח התקופה. לוואלה! תרבות נודע שגם יאצק, דמותו הבלתי נשכחת של שלמה בר אבא, תהיה חלק מהאיחוד. התכנית לא תועבר בשידור חי אלא תוקלט מחר מאולפני הרצליה.

לא ברור עדיין אם מדובר באיחוד חד פעמי או שיהיה לו המשך. מהתאגיד נמסר כי הוא ערוך לצלם פרקים נוספים, בכפוף למצב ולהתפתחויות. הכותב הראשי הוא דניאל לפין ואיתו רמי ורד, נטלי מרכוס ואסף בייזר, והעורכת אתי אנטה. לצד המגישים ישוב בחלק המוזיקלי שלה גם המוזיקאי שלמה גרוניך, שביצע בעבר עם מגישי התכנית שירים שנכתבו במיוחד אליה. בכך, שתי תכניות קומיות מיתולוגיות מדורות אחרים ישודרו זו מול זו מחר: האיחוד של "זהו זה" בכאן 11, ו"ארץ נהדרת" בקשת. מוקדם יותר מחר, בשעה 19:00, ישודר איחוד טלוויזיוני נוסף של תכנית קומית - "קומדי סטור", בערוץ טדי בפרטנר.

"זהו זה!" עלתה לאוויר בשנת 1978 כמגזין יומי בטלוויזיה החינוכית ושידרה לאורך עשרים שנה. המנחים הראשונים שלה היו מוני מושונוב, שלמה בראבא ודליק ווליניץ. בהמשך הצטרפו אליה גם גידי גוב, שלמה בראבא, דובל'ה גליקמן, אבי קושניר, מתי סרי, ששון גבאי ואחרים. את התסריטים הראשונים כתבו אפרים סידון, ב' מיכאל וקובי ניב. על הצד המוזיקלי הייתה אמונה להקת ברוש. התוכנית שודרה במשך עשרים שנה וזכתה לפופולריות רבה. לכל פרק בתכנית היתה עלילה, אולם השחקנים לא פעם גם אילתרו. בין הפרקים הבלתי נשכחים נמנים "סרט ערבי", "האחים בוז", "צ'רלי צ'פלין" ומחוות שנעשו לסדרות דאלאס ומשפחת סימפסון. "זהו זה!" בלטה במיוחד בתקופת מלחמת המפרץ, כשהגישה קטעים סביב הווי המלחמה, וכללה את דמויות שלושת הזקנים ושלוש נשותיהם הפולניות והבבא בובה שגילם מושונוב. מספר הטלפון של התכנית, שזומר על ידי המנחים, נשאר זכור לרבים - 414155 ואחר כך 426144, וכך גם הפרס שחולק בתכנית - חולצה ותקליט. בגלגולה האחרון עד כה עברה "זהו זה" לרשת ושידרה החל בנובמבר 1995 בפריים טיים תחת השם "זהו זה חי!" ובהמשך "המופע של זהו זה". מאז ירידתה מהאוויר שודרו שידורים חוזרים רבים של התכנית.

צפו במפגש של חמשת המופלאים לצילומים (מעל) ובחזרה מוזיקלית עם שלמה גרוניך (למטה).

חברי התכנית "זהו זה" - מוני מושונוב, גידי גוב, שלמה בר אבא, אבי קושניר ודב'לה גליקמן, בחזרות עם המוזיקאי שלמה גרוניך לתכנית האיחוד בכאן 11, מרץ 2020/כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully