וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס סמארט ושני שחקנים מהלייקרס נדבקו בקורונה

הנגיף מתפשט ברחבי ה-NBA: גם גארד בוסטון ושני שחקנים מהלייקרס ששמותיהם לא נחשפו נמצאו חיוביים למרות שלא הראו סימפטומים של המחלה. בסך הכל אובחנה קורונה אצל 14 אנשי NBA - שחקנים או עובדים אחרים

צילום: רויטרס

הקורונה מתפשטת ברחבי ה-NBA. הלילה (בין חמישי לשישי) נודע כי גם שחקן בוסטון מרכוס סמארט ושני שחקנים מהלייקרס ששמותיהם לא נחשפו נדבקו בנגיף, והצטרפו ל-11 חולים שאובחנו קודם לכן מבין אנשי ה-NBA - שחקנים או עובדים אחרים.

על פי ההודעה הרשמית מטעם בוסטון, סמארט נדבק לאחר שבא במגע עם חולה מאומת. לא ידוע אם החולה המאומת מגיע מה-NBA או ממעגלים חברתיים אחרים של הגארד.

"אני בסדר ומרגיש טוב. אין לי אף אחד מהסימפטומים של המחלה", כתב סמארט בטוויטר, וביקש להעביר מסר לאומה האמריקאית: "אני לא יכול להסביר כמה חשוב לשמור בימים אלה על ריחוק חברתי, להימנע מהתקהלויות ולשטוף ידיים כדי להגן על עצמך. הדור הצעיר של אמריקה חייב לשמור על הכללים הללו, כי זו לא בדיחה ולא לנהוג כך זהו מעשה אנוכי. יחד אפשר לנצח את המחלה הזו".

מרכוס סמארט, בוסטון סלטיקס, מול אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
המעגל הולך ומתרחב. מרכוס סמארט במפגש הקודם מול הלייקרס/GettyImages

כמו סמארט וכמו שחקנים אחרים שנדבקו ב-NBA, גם שני שחקני הלייקרס שנמצאו חיוביים לא הראו אף סימפטום של המחלה. "השחקנים נמצאים בבידוד ביתי תחת ההשגחה של הצוות הרפואי של הלייקרס", נמסר בהודעה רשמית מטעם המועדון. עדיין לא ברור מי מהשחקנים נדבק, אבל ברור מי לא: למרבה המזל, לא מדובר בג'בייל מגי שסובל מאסטמה וסבל בתקופה האחרונה מדלקת ריאות חריפה, מה שהעמיד אותו בקבוצת סיכון. "עצרו את השמועות. המצב של ג'בייל בסדר גמור, הוא לא חולה", הודיעה אחותו בטוויטר.

לא ברור אם לברון ג'יימס הוא בין הנדבקים, אולם בימים האחרונים שידר קינג ג'יימס עסקים כרגיל, עד כמה שניתן בתקופה זו. הוא העלה אמש לאינסטגרם סרטון שלו משתתף במדיטציה מביתו, ולאחר מכן פרסם וידאו של אשתו סבאנה מתאמנת בחדר הכושר הביתי.

כך או כך, בעקבות גילוי הקורונה אצל השחקנים, הלייקרס מתכוונים לערוך בדיקות קורונה גם לצוות האימון ולאנשים אחרים שבאו במגע עם השחקנים הנגועים.

עוד בוואלה!

נגע בשמיים: וינס קרטר היה כל מה שטוב ב-NBA, וגם כל מה שרע

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
משדר עסקים כרגיל. לברון/GettyImages

כאמור, בעקבות ההתפתחויות הלילה עלה מניין הנדבקים ב-NBA ל-14 בסך הכל. אמש נודע כי שלושה מהעובדים של פילדלפיה - לא פורסם אם הם שחקנים או לא - חלו, והם הצטרפו לרודי גובר ודונובן מיטשל מיוטה, כריסטיאן ווד מדטרויט, קווין דוראנט ושלושה שחקנים לא ידועים אחרים מברוקלין ואחד מאנשי הצוות של דנבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully