וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה תל אביב נדחה בשל וירוס הקורונה

לאור ההנחיות של משרד הבריאות, החליטו מטעם הפקת שבוע האופנה בתל אביב לא לקחת סיכונים מיותרים ולדחות נכון לשעה זו את שבוע האופנה. כל הפרטים

יח"צ - חד פעמי

לפני כחודש בישרנו כי שבוע האופנה תל אביב יוצא לדרך בשנה השמינית ברציפות. החסויות כבר נסגרו, רשימת המעצבים ננעלה והאודישנים לדוגמניות היו בעיצומם. הקשיים הכלכליים היו שם מהרגע הראשון - אך מתברר שהקורונה חזקה יותר מהכל. עקב הנחיות משרד הבריאות להימנע מאירועים המוניים, החליט מפיק שבוע האופנה, האיש והחזון, מוטי רייף, לדחות את השבוע הנוצץ שמרים לאופנה ישראלית.

"אנו נאלצים לדחות את שבוע האופנה תל אביב, 2020, בעקבות משבר הקורונה העולמי למען בריאות הציבור המועד החדש של שבוע האופנה ייקבע בקרוב". כתב מוטי רייף בהודעה רשמית שנמסרה לתקשורת, "ההחלטה על הדחייה נעשתה בלב כבד ומתוך אחריות לציבור עקב המצב. אני מאחל לכל בית ישראל לשמור על בריאותו. אין לי ספק ששבוע האופנה יחזור בקרוב בעוצמה גדולה ומשובחת".

ויוי בלאיש. אבי ולדמן,
שבוע האופנה בשנה שעברה, על המסלול של ויוי בלאיש/אבי ולדמן

השנה שבוע האופנה היה אמור להמשיך ולחזק את שינוי אידיאל היופי וכל המעצבים התחייבו לקחת חלק בקידום המסר החברתי החשוב. על המסלול היו עתידים לצעוד נשים וגברים בכל הגילאים, בכל הזהויות המגדריות, המידות, הגבהים, גווני העור והמוגבלויות הפיזיות.

אתמול (א'), וואלה! אופנה בישרה לראשונה כי המעצב המבטיח אביתר מייאור נאלץ לבטל את השתתפותו בשבוע האופנה כי לא הצליח להרכיב את הקולקציה בשלמותה: "כל המשלוחים של חומרי הגלם והאביזרים לא הגיעו לארץ. הצוות שלי ואני חיכינו וחיכינו אבל זה כאמור לא קרה ואין צפי מתי זה יקרה. זו החלטה כבדה וקשה מבחינתי אבל אני נאלץ לבטל את התצוגה".

עוד בוואלה!

בשל הקורונה: מעצב ישראלי ביטל תצוגה בשבוע האופנה תל אביב

לכתבה המלאה
שחר אבנט. אבי ולדמן,
מהתצוגה של שחר אבנט, המעצבת ששוהה כעת בבידוד לאחר שביקרה בשבוע האופנה בפריז/אבי ולדמן

עידן לרוס. רותם לבל,
מלי לוי מאחורי הקלעים בתצוגה של עידן לרוס/רותם לבל
משכית. אבי ולדמן,
שביט ויזל על המסלול של משכית בשבוע האופנה תל אביב 2019/אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully