וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שום: "אבא שלי מעולם לא קבע את ההרכב והסגנון של הקבוצה"

עמיר תורג'מן הוצג כמאמנה החדש של הפועל כפר סבא: "השחקנים היו מחוברים לאופיר חיים, אז היה קצת הלם בחדר ההלבשה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

עמיר תורג'מן הוצג היום (חמישי) כמאמנה החדש של הפועל כפר סבא וכבר החל בהכנות הקדחתניות למשחק התחתית החשוב נגד השכנה הפועל רעננה ביום שבת (15:00). תורג'מן מונה למאמן ביום שלישי במקום אופיר חיים שפוטר בעקבות מתיחות עם הבעלים יצחק שום וגם כמה הפסדים רצופים שסיבכו את הירוקים מחדש.

עמיר תורג'מן, עידן שום, הפועל כפר סבא. קובי אליהו
המשימה: הישארות בליגה. שום ותורג'מן/קובי אליהו

בנו של יצחק שום, עידן שמוגדר כנציג הבעלים, אמר: "לפני הכל אנחנו רוצים להודות לאופיר חיים. הפרידה הייתה לא פשוטה, הוא מאמן שהעלה אותנו ליגה ועבר איתנו דרך, אבל חשבנו שאנחנו צריכים רענון ושינוי. אני מאמין שעמיר תורג'מן יעמוד במשימה וישאיר אותנו בליגה".

שום המשיך: "ההתלבטות בנוגע לאופיר הייתה מאוד קשה. החיבור היה טוב. לכל בנאדם יש לב, נשמה, משפחה. אנחנו לא קמים בבוקר בשביל להחליף מאמנים, אבל הרגשנו שהקבוצה צריכה שינוי.
לא היה נתק והיחסים עם אופיר טובים עד עכשיו. אבא שלי מעולם לא קבע הרכב ומעולם לא קבע סגנון כזה או אחר. כמובן שיש לו את הדעה שלו".

נציג הבעלים סיכם: "גם אחרי ניצחונות על מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, לא הייתה יציבות והפסדנו שלושה משחקים ברציפות. התוצאות לא טובות. אנחנו לא פחות טובים מהפועל חיפה, בני יהודה והפועל חדרה".

עוד בוואלה!

"כך זה לא יימשך, תבין לבד": מאחורי הפיצוץ בין יצחק שום לאופיר חיים

לכתבה המלאה
עמיר תורג'מן, אימון הפועל כפר סבא. קובי אליהו
מבקש מהשחקנים לעשות סוויץ'. תורג'מן/קובי אליהו

עמיר תורג'מן אמר: "בכדורגל כמו בכדורגל, לפני שבועיים-שלושה עוד הייתי בנס ציונה ונלחמתי נגד כפר סבא. אבל דברים לא הסתדרו ועכשיו אני פה. אעשה הכל כדי שהמועדון הטוב והחם הזה יישאר בליגה. זו המטרה שלנו . ברגע שהדברים לא הסתדרו שם וכפר סבא פנתה אליי, ראיתי שזו הזדמנות טובה להמשיך לאמן כדורגל. גם בתור שחקן עברתי לא מעט והדבר הכי חשוב זה לעשות סוויץ' בראש".

תורג'מן הוסיף: "השחקנים היו מחוברים מאוד לאופיר אז היה קצת הלם מבחינתם. אבל הדבר החשוב הוא שכל אחד צריך לדאוג לעצמו כי כולם מקצוענים. הם רוצים לקבל חוזים לשנה הבאה ובשביל שזה יקרה, כל אחד צריך להביא את הסחורה. אני חושב שלאט לאט כולם התאוששו מההלם".

המאמן המשיך: "לפעמים השינוי הוא טוב ולפעמים לא - את זה נדע בסוף העונה. אני לא נכנס להחלטות של נס ציונה ושל כפר סבא. בארגע ההתקשרו אלי מעניין אותי רק דבר אחד: איך אני מצליח להישאר בליגה. אנחנו צריכים להישאר הרבה לפני המחזור האחרון. יש פה שחקנים טובים ומוכשרים שיכולים לעשות הרבה דברים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully