וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים, הם מתחתנים: אליאנה תדהר ולי בירן התארסו

26.2.2020 / 11:27

שלוש וחצי שנים צמודות, הביאו את חביבי הילדים והנוער - לי בירן ואליאנה תדהר - להחליט שהם רוצים להישאר יחד לנצח נצחים. מה שאומר כמובן, ששני הכוכבים הצעירים מתחתנים. וואלה! סלבס מתבגרת

צילום: שי מתניה | עריכה: ליאור נאור

יש דברים שפשוט צריכים לקרות - השמש תמיד תזרח מחר, קרדשיאן תצלם עוד סלפי, אליאנה תדהר תגיד "איי דו" לבן הזוג, לי בירן. כן, זה קרה, צמד הכוכבים הצעירים שהילדים ובני הנוער מעריצים כבר שנים רבות מאורסים. מה שאומר שבקרוב, אליאנה תנטוש את הפיג'מה לטובת שמלת כלה!

רכלו על האירוסים של ליבי ואליאנה תדהר באינסטוש

אליאנה תדהר, לי בירן מאורסים. אינסטגרם, צילום מסך
מאורסים. אליאנה תדהר ולי בירן משוויצים בטבעת/צילום מסך, אינסטגרם

בירן בן ה-30 (כבר לא ילד!), שנחשף לקהל המקומי בעונה השישית של "כוכב נולד" ותדהר (27), הגברת ומופע הפסטיגל, מכירים כבר שנים ארוכות, אבל הפכו את הידידות לקשר רומנטי צמוד לפני כשלוש שנים וחצי. מאז, הספיקו להגיע לכל מקום יחד, לפרגן זה לזו על פרויקטים שונים בנפרד ויחד ולשדרג את עצמם מסינגלס, לפאוור קאפל שממש עושה את זה לצעירים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

אליאנה תדהר: "אולי אציע ללי נישואים שהוא יהיה בלנז'רי"

אמנון גולד בשיתוף דלתא

על האירוסים המשמחים, גילו ברשתות החברתיות - כצילום אינסטגרם שבו שני בני הזוג מחובקים, כשהם משוויצים בטבעת שליבי העניק לאליאנה. היא, כתבה לצד הצילום "אין מספיק מילים בעולם שיצליחו לתאר, אבל יש לי את כל החיים למצוא אותן", בעוד שבירן, כתב "מודה לאלוהים על הזכות שניתנה לי לחלוק איתך את חיי. עדיין לא מצאתי את המילים שיתארו כמה אני אוהב אותך ואיך זה ממלא לי את הלב והנשמה, אבל אני זוכה להרגיש את זה יחד איתך כל יום מחדש. את הנס הפרטי שלי".

לי בירן, אליאנה תדהר. סיון פרג',
איך יראו בלבוש חתן-כלה? אליאנה וליבי/סיון פרג'

אם לא ידעתם, עוד לפני אליאנה, בירן ניהל מערכת יחסים עם דר זוזבסקי, בעוד שגם לתדהר היו כמה ניסיונות רומנטיים עם חברים מתעשיית הבידור. עם זאת, אחרי שנים שבהם השניים צמודים, נדמה שהזמן הבשיל והם מוכנים להתחתן. מברוק.


וואלה! סלבס תציע בקרוב נישואים לשוקו הירקן, רק בגלל המלפפון שלו!

לי בירן. ניר פקין,
נהנה מזוגיות מתוקשרת עוד לפניה. לי בירן/ניר פקין
אליאנה תדהר. ניר פקין
הילדה גדלה. אליאנה תדהר/ניר פקין
לי בירן, אליאנה תדהר. ניר פקין
רק אהבה. ליבי ואליאנה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully