וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן יחליף את אביטן בהפועל רעננה: "הופתענו מהתנהלותו של ניסו"

17.2.2020 / 13:00

כחודשיים בלבד לאחר שמונה, המאמן עוזב את הקבוצה בעקבות רצף הכישלונות. במועדון קיבלו זאת בהפתעה ("הוא הודיע ישירות לשחקנים על הפסקת עבודתו") ואז הוציאו הודעה נוספת: "זה לטובת כל הצדדים"

עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

קצת יותר מחודשיים לאחר שמונה למאמן הפועל רעננה, הבוקר (שני) פוטר המאמן ניסו אביטן מהקבוצה, זאת בעקבות רצף התוצאות המאכזב, כולל התבוסה 3:0 לסקציה נס ציונה אתמול, שהיה הקש ששבר את גב הגמל. מיד לאחר העזיבה של המאמן, בהפועל רעננה הוציאו הודעה בנושא: "הפועל רעננה הופתעה מהתנהלותו של ניסו אביטן שהודיע ישירות לשחקני הקבוצה על הפסקת עבודתו, אנו מאחלים לניסו בהצלחה בהמשך. בשלב זה ימלא גל כהן את מקומו".

בשעות הצהריים הוציאו ברעננה הודעה נוספת, ובה נכתב: "הפועל רעננה וניסו אביטן הגיעו להסכמות הדדיות לסיום החוזה - לטובת כל הצדדים. אנו מודים לניסו אביטן ומאחלים לו בהצלחה. גל כהן ימלא את מקומו של ניסו אביטן".

אביטן בן ה-48 משמש כמאמן מאז שנת 2006, בה פרש ממשחק פעיל. את מרבית שנותיו בילה במחלקת הנוער של הפועל באר שבע, וב-2017 קיבל את המושכות לראשונה בקבוצת בוגרים בליגת העל כשהתמנה למאמן הפועל חדרה שהיתה אז בליגה הלאומית. אביטן הצעיד את החדרתים לליגת העל אחרי 39 שנות היעדרות, ובעונת 2018/19 היה חתום איתה על הפתעה גדולה כשהקבוצה עלתה לפלייאוף העליון וסיימה את העונה במקום השישי, הגבוה ביותר בתולדות המועדון. במאי 2019 מונה למאמן הפועל תל אביב, אולם בנובמבר פוטר אחרי שהשיג ניצחון בודד בכל המסגרות מפתיחת העונה. בדצמבר מונה למאמן רעננה, אולם סיים את תפקידו אחרי כחודשיים בלבד.

ניסו אביטן מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
החזיק מעמד כחודשיים בלבד. אביטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully