וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות נסגר: ברצלונה החתימה את "רונאלדו הבא", ג'אן בדורטמונד

סיכום כל ההעברות מהיום האחרון של החלון: טרינקאו יצטרף לבארסה בקיץ. הקשר עבר מיובנטוס לדורטמונד. קראסקו חתם באתלטיקו, איגאלו סיכם ביונייטד

מתוך הטוויטר של בורוסיה דורטמונד

בווידאו: אמרה ג'אן בבורוסיה דורטמונד

אנגליה

* החלוץ הניגרי אודיון איגאלו סיכם במנצ'סטר יונייטד וצפוי להיות מושאל אליה משנגחאי שנואה עד תום העונה. השדים האדומים כשלו בניסיונותיהם לצרף מספר חלוצים ואיגאלו בן ה-30, ששיחק בעבר בווטפורד, נשאר כאופציה אחרונה.

* ארסנל צירפה מסאות'המפטון את המגן הימני סדריק סוארס, עד תום העונה. המנהל הטכני, אדו, התייחס לפורטוגלי בן ה-28: "הוא תמיד משחק עם מלוא המחויבות והאנרגיה".

* ברנלי השלימה את רכישתו של ג'וש בראונהיל, קפטן בריסטול סיטי, תמורת כ-10 מיליון ליש"ט. הקשר בן ה-24 חתם על חוזה לארבע שנים וחצי בטרף מור, עם אופציה לשנה נוספת. החלוץ נאקי וולס (29) עשה את הדרך ההפוכה עבור 4 מיליון ליש"ט וחוזה לשלוש שנים וחצי.

* וולבס רכשה את המגן לוק מיית'סון בן ה-17 מרוצ'דייל, שהספיק לרשום כבר 16 הופעות במדי הקבוצה מליג 1, שהיא השלישית בהיררכיה באנגליה. מיית'סון יושאל בחזרה לקבוצתו הנוכחית עד תום העונה.

* גאטן בונג, המגן הקמרוני בן ה-31 של ברייטון, חתם לשנתיים וחצי בנוטינגהאם פורסט מליגת המשנה. סכום ההעברה לא פורסם.

* שפילד יונייטד, אולי הקבוצה הכי פעילה בחלון ההעברות הזה באנגליה ובוודאי בימים האחרונים, צירפה בהשאלה את בלם באייר לברקוזן פנאיוטיס רטסוס בן ה-21.

* ווסט ברומיץ' שנאבקת על עלייה בחזרה לפרמיירליג, רכשה מהאל סיטי את קמיל גרוסיצקי. שחקן הכנף הפולני עלה לבאגיז כ-900 אלף ליש"ט.

* ברייטון הודיעה על צירופו של בלם צ'לסי טאריק למפטי. הבלם בן ה-19, שגובהו הוא בסך הכול 1.63 מטר, רשם העונה הופעה אחת במדי צ'לסי כשנכנס כמחליף במשחק מול ארסנל. הוא חתם אצל השחפים עד קיץ 2023.

* יורחן לוקאדיה, שהושאל מברייטון להופנהיים, הוחזר אל הקבוצה האנגלית אחרי חצי עונה בלבד.

ספרד

* ברצלונה הודיעה רשמית על החתמתו של פרנסיסקו טרינקאו, חלוץ פורטוגלי בן 20 מבראגה, שסחט השוואות בעבר לכריסטיאנו רונאלדו. טרינקאו חתם לחמש שנים, וחוזהו יחל בקיץ. על פי הודעת המועדון, סכום ההעברה ששולם עבורו הוא 31 מיליון יורו, וסעיף השחרור שלו יעמוד על 500 מיליון יורו.

* ברצלונה הודיעה על רכישתו של קשר פלמייראס מתאוס פרננדס בן ה-21 תמורת 7 מיליון יורו ועוד 3 מיליון בבונוסים. הוא יצטרף אל הבלאוגרנה בקיץ. פרננדס הושאל עד תום העונה הנוכחית לריאל ויאדוליד.

* עסקת יאניק קראסקו הושלמה והוא הושאל מדליאן הסינית לאתלטיקו מדריד. שחקן הכנף הבלגי כבר הספיק להתאמן היום עם חבריו החדשים-ישנים.

* בריאן חיל שנחשב לאחד משחקני העתיד של סביליה, נשלח להשאלה בת חצי עונה בלגאנס. הקשר ההתקפי בן ה-18 ישוב לסביליה בתום העונה.

* סלטה ויגו החתימה את החלוץ הרוסי פיודור סמולוב (29) בהשאלה מלוקומוטיב מוסקבה, שתקבל כ-600 אלף יורו על חצי העונה הזו. לספרדים יש אופציית רכישה ב-6 מיליון יורו.

* אייבר שאלה מויטוריה גימראייש את המגן השמאלי רפא סוארס. יש לה אופציה לרכוש את הפורטוגלי בן ה-24 בסוף העונה.

* אספניול השאילה את הבלם יואיס לופס לטנריפה מליגת המשנה. השחקן בן ה-22 שותף העונה ב-15 משחקים בכל המסגרות, אבל רק 4 מהם בליגה.

איטליה

* אטאלנטה התחזקה בקשר האחורי אדריאן טאמז, שהגיע אליה בהשאלה מניס. לקבוצה מברגמו אופציה לרכוש אותו בקיץ תמורת 8 מיליון יורו.

* הקשר הספרדי יאגו פאלקה הושאל מטורינו לגנואה עד סוף העונה. השחקן בן ה-30 שיחק במדי הרוסובלו בעונת 2014/15 וכעת ינסה להציל אותם מירידה.

* פיורנטינה התחזקה בשני שחקנים שהגיעו בהשאלות: הבלם איגור (הצטרף מספאל, דמי השאלה בגובה 1.5 מיליון יורו) והקשר המרכזי אלפרד דאנקן (הגיע מססואולו).

* אינטר השאילה לוורונה את המגן השמאלי פדריקו דימרקו. האיטלקי בן ה-22 רשם העונה 3 הופעות כמחליף בסרייה A ולוורונה תהיה אופציה לרכוש אותו בקיץ.

* סמפדוריה שלחה את הקשר האחורי לאונרדו קאפצי (24) בהשאלה לסלרנטינה מהליגה השנייה עד לסיום העונה.

* פיורנטינה רכשה את סופיאן אמרבאט תמורת 20 מיליון יורו מוורונה. הוויולה השאילה את ההולנדי/מרוקני בחזרה אל החמורים המעופפים עד תום העונה.

* דייגו לקסאלט, שהושאל ממילאן לטורינו בחצי העונה האחרונה, הוחזר אל הרוסונרי למרות שהיה אמור להיות מושאל עד תום העונה.

גרמניה

* אמרה ג'אן עבר מיובנטוס לבורוסיה דורטמונד. הקשר/בלם בן ה-26 הושאל עד תום העונה עם מחויבות לרכישה בקיץ תמורת 23 מיליון יורו. על פי הדיווח, שחקן נבחרת גרמניה הסכים להפחית משכרו וירוויח 8.5 מיליון יורו לעומת ה-13 שהרוויח ביובנטוס.

* טוני לייסטנר, בלמה הגרמני בן ה-29 של ק.פ.ר האנגלית, חזר לארצו כמושאל לקלן מתחתית הבונדסליגה.

* הרטה ברלין ממשיכה במסע הרכש שלה והודיעה על רכישתו של מתאוס קוניה מר.ב. לייפציג. המנהל המקצועי של הקבוצה מהבירה, מיכאל פרץ, הודיע בטוויטר שלו על ההחתמה והכחולים ישלמו 15 מיליון יורו תמורת הברזילאי הכישרוני בן ה-20.

* חלוץ הרטה ברלין דייבי זלקה הושאל לוורדר ברמן לעונה וחצי וחוזר אל הקבוצה בה שיחק בין 2015-2013 ובה עלה למעשה לבוגרים. לברמן תהיה מחויבות לרכוש את החלוץ הגרמני בתום תקופת ההשאלה אם תעמוד בתנאים מסוימים.

* באייר לברקוזן רכשה את בלם ויטוריה גימראייש אדמונד טאפסובה בן ה-20 תמורת כ-18 מיליון יורו והוא חתם אצל האדומים עד 2025. את הבלם הצעיר רצתה גם לסטר.

* שטפן אילזנקר הושאל מר.ב. לייפציג לאיינטרכט פרנקפורט עד תום העונה. הקשר האוסטרי בן ה-30 גם כך החזיק בחוזה בלייפציג רק עד תום העונה הנוכחית ולכן חתם בקבוצתו החדשה עד קיץ 2022.

* חבר חדש להתקפה עבור מונס דאבור: הופנהיים רכשה את יקוב ברון לארסן מבורוסיה דורטמונד תמורת 10 מיליון יורו ובונוסים נוספים. הדני חתם אצל הכחולים עד 2024.

* מגן מנצ'סטר סיטי אנחליניו בן ה-23 הושאל לר.ב. לייפציג עד תום העונה וקיבל את החולצה מספר 3. לגרמנים יש אופציה לרכוש את המגן תמורת 30 מיליון יורו בקיץ.

צרפת

* מונאקו סיימה את מסע הרכש שלה עם צירופו של הבלם המבטיח ז'אן מרסלן (19) מאוקזר תמורת כ-10 מיליון יורו. השחקן חתם על חוזה עד יוני 2024.

* שטרסבורג החתימה את מהדי שאחירי, שחקן הכנף בן ה-23 של רד סטאר שכבש העונה 13 שערים בליגה השלישית וחתם עד 2024.

* החלוץ בן ה-31, נולאן רו, שוחרר מגנגאן אחרי שכבש העונה 2 שערים ב-14 משחקים, וחזר לליגה הבכירה אחרי שחתם עד תום העונה בנים.

* סטיבן אנזונזי, שבילה את חצי העונה האחרונה בהשאלה לגלאטסראיי, הושאל לחצי העונה הבאה לראן מרומא.

ליגות נוספות

* זלצבורג רכשה את הקיצוני של פ.צ. באזל נואה אוקאפור בן ה-19 תמורת 11.2 מיליון יורו. אוקאפור מחזיק באזרחות שוויצרית ובניגרית.

* קווין פרינס בואטנג מצא לעצמו תחנה חדשה. הקשר הגנאי/גרמני הוותיק הושאל מפיורנטינה לבשיקטאש עד תום העונה.

* קלאב ברוז' רכשה את החלוץ הצ'כי מיכאל קרמנצ'יק (26) מוויקטוריה פלזן תמורת 6 מיליון יורו והחתימה אותו לשנתיים וחצי. יילה פוסן בן ה-30 עזב לטובת זולטה וארחם.

* מהדי זפאן, קשר נבחרת אלג'יריה בן ה-27 שהיה ללא קבוצה מאז שוחרר מראן בקיץ, חתם לשנה אחת בקריליה סובייטוב הרוסית.

* ריינג'רס הסקוטית צירפה את יאניס חאג'י בהשאלה מגנק. הרומני בן ה-21, בנו של גארוג'ה חאג'י האגדי, אמר: "אני לא יכול לחכות לפגוש את האוהדים ולבנות איתם מערכת יחסים".

* אינטר מיאמי, המצטרפת הטרייה לליגת ה-MLS האמריקאית, רכשה את הבלם הארגנטינאי ניקו פיגאל (25) מאינדפנדיינטה. הקבוצה של דייויד בקהאם שילמה 2.6 מיליון דולר עבור 50 אחוזים מכרטיס השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully