וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.1: פיונטק הוצג בהרטה ברלין, ויאריאל רכשה את פאקו אלקאסר

החלוצים מצאו קבוצות חדשות. שפילד יונייטד שברה שיא העברות, פלורנצי בוולנסיה. נסגרה עסקת העברתו של אמרה ג'אן לדורטמונד

מתוך טוויטר

בווידאו: פאקו אלקאסר מגיע לחתום בקבוצתו החדשה, ויאריאל

העברות

* ויאריאל רכשה את פאקו אלקאסר תמורת כ-23 מיליון יורו (שיא מועדון) מבורוסיה דורטמונד והחתימה את החלוץ בן ה-26 על חוזה עד קיץ 2025. אלקאסר סבל מפציעות לא מעטות במהלך השנה וחצי שלו בגרמניה, ובכל זאת כבש 26 שערים ב-47 משחקים.

* הרטה ברלין הודיעה רשמית על רכישתו של קשישטוף פיונטק ממילאן כשעל פי הדיווחים היא שילמה תמורתו 27 מיליון יורו ובכך שברה את שיא ההעברות שלה בפעם השלישית תוך חצי שנה. "אני מאושר מאוד שההעברה הזו הושלמה", אמר חלוץ נבחרת פולין, "אני מבטיח שאביא הרבה תשוקה כדי לעזור לחבריי החדשים ולקבוצה להתקדם מהר בטבלה".

* שפילד יונייטד ניפצה את שיא ההעברות שלה עם רכישתו של סאנדר ברגה, הקשר הנורבגי בן ה-21 של גנק, תמורת 26 מיליון יורו. ברגה חתם על חוזה עד יוני 2024.

* מגן מילאן ונבחרת שוויץ ריקרדו רודריגס הושאל לפ.ס.וו איינדהובן עד תום העונה תמורת מיליון יורו כשלהולנדים יש התחייבות לרכישה ב-5 מיליון יורו בקיץ.

* חלוץ ברצלונה קרלס פרס עבר לרומא בהשאלה עד תום העונה תמורת מיליון יורו. הג'אלורוסי יהיו מחויבים לרכוש אותו בתום תקופת ההשאלה תמורת 11 מיליון יורו ועוד 3.5 מיליון בתוספות.

* מי שעזב את רומא הוא המגן/קשר הימני אלסנדרו פלורנצי, שהיה אחד הקפטנים של הקבוצה וכעת הושאל עד לסיום העונה לוולנסיה.

* נאפולי הודיעה על רכישתו של החלוץ אנדראה פטאניה (24) בסכום של 17 מיליון יורו פלוס 3 מיליון כבונוסים, כשהוא יישאר כמושאל עד לסיום העונה בקבוצתו ספאל ויצטרף לתכולים ביוני עם חוזה לחמש שנים ושכר של 2.2 מיליון יורו לעונה.

* דני רוז הושאל מטוטנהאם לניוקאסל עד תום העונה והפך לשחקן השלישי שמצטרף לסגל של סטיב ברוס בינואר אחרי ולנטינו לזארו ונביל בנטאלב. "זה כבוד גדול בשבילי להצטרף לניוקאסל", אמר המגן שילבש את החולצה מספר 28 ועשוי לרשום בכורה כבר מול נוריץ' בשבת. רוז מסיים את חוזהו בטוטנהאם כבר בקיץ הקרוב, כך שניוקאסל תוכל להחתים אותו לטווח ארוך בקיץ.

* מרקוס רוחו עבר ממנצ'סטר יונייטד לאסטודיאנטס הארגנטינאית בהשאלה. רוחו החל את הקריירה שלו באסטודיאנטס ושם גם עלה לבוגרים.

* אטאלנטה צירפה את מגן בורדו ראול בלאנובה בהשאלה לשנה וחצי עם אופציה לרכישה תמורת סכום שנע בין 5.5-4.5 מיליון יורו.

* אטאלנטה גם רכשה את בלם אוסייק בושקו שוטאלו בן ה-20 תמורת 5 מיליון יורו. שוטאלו הוא שחקן הנבחרת הצעירה של קרואטיה.

קשישטוף פיונטק שחקן הרטה ברלין עם מאמן הקבוצה יורגן קלינסמן, מיכאל פרץ. אתר הרטה ברלין, אתר רשמי
פיונטק עם המאמן יורגן קלינסמן והמנהל המקצועי מיכאל פרץ/אתר רשמי, אתר הרטה ברלין

* הכתב האיטלקי פאבריצי רומאנו מדווח שנסגרה העברתו של אמרה ג'אן לבורוסיה דורטמונד. הבלם/קשר בן ה-26 יושאל מיובנטוס עד תום העונה עם מחויבות לרכוש אותו בתום התקופה תמורת 23 מיליון יורו.

* אוסאסונה החתימה את שחקן הכנף חוסה ארנאיס (24) עד לסיום העונה כמושאל מלגאנס, עם אופציה לרכישה בקיץ תמורת 4.5 מיליון יורו.

* הבלם צ'מה רודריגס (27) חזר לספרד אחרי חצי עונה בנוטינגהאם פורסט מליגת המשנה האנגלית, שמכרה אותו לחטאפה תמורת 1.7 מיליון יורו וחוזה עד קיץ 2023.

* הקיצוני של אולימפיאקוס דניאל פודנסה הפורטוגלי בן ה-24 עבר לוולבס תמורת 19.6 מיליון יורו.

* רוברט מאק הסלובקי בן ה-28 עבר מזניט סנט פטרסבורג לקוניאספור הטורקית בהעברה חופשית.

* גונסאלו ויאר עבר מאלצ'ה לרומא, ששילמה 4 מיליון יורו תמורת הקשר בן ה-21.

* ואלון ברישה הקוסוברי, שהצליח בעבר מאוד בזלצבורג ואז נמכר ללאציו ולא ממש פרע שם את השטרות וגם סבל מפציעה קשה, הושאל לפורטונה דיסלדורף עד תום העונה. לנועלת הטבלה בבונדסליגה תהיה אופציה לרכוש את הקשר בן ה-26.

* יוסוף פופאנה עבר משטרסבורג למונאקו תמורת 15 מיליון יורו. הקשר, שמחזיק בדרכון צרפתי ובדרכון ממאלי, חתם בקבוצה מהנסיכות עד 2024.

* יום עמוס למונאקו, שרכשה גם את הקשר האחורי של בורדו אורליאן טשואמני תמורת 20 מיליון יורו.

* חלוץ שטרסבורג נונו דה קוסטה נמכר לנוטינגהאם פורסט מהצ'מפיונשיפ תמורת 2 מיליון יורו.

* נולן רו, חלוצה בן ה-31 של גנגאן מהליגה הצרפתית השנייה, התיר את חוזהו וחתם בנים מתחתית הליגה הראשונה.

* הקשר הסרבי מילוש יואיץ' הושאל מאיסטנבול בשאקשהיר לוולפסברגר האוסטרית ויחבור אל שון וייסמן.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד רצתה את קשישטוף פיונטק וכשלה בניסיון לצרף אותו בהשאלה לשנה וחצי. עכשיו היעד של השדים האדומים הוא סלומון רונדון, ששיחק בעבר בווסט ברומיץ'. רונדון בן ה-30 משחק בדליאן ייפאנג הסינית.

* ניוקאסל, אסטון וילה, ברייטון, ווטפורד ובורנמות' רוצות את חלוץ הרטה ברלין דייבי זלקה בן ה-25. כזכור, הקבוצה מבירת גרמניה רכשה את קשישטוף פיונטק.

* ר.ב. לייפציג פתחה במו"מ עם פרייבורג לגבי רכישתו של הבלם רובין קוך בן ה-23. הקבוצה של יוליאן נאגלסמן מוכנה לשלם 20 מיליון יורו תמורתו ולהציע לו חוזה לארבע שנים וחצי.

* איינטרכט פרנקפורט רוצה מאוד את שטפן אילזנקר מר.ב. לייפציג והוא צפוי לעבור אליה לפני סגירת חלון ההעברות אחרי שלא זכה לדקות משמעותיות בקבוצתו לאחרונה.

* הרטה ברלין לא עוצרת ומעוניינת לסגור את עסקת העברתו של מתאוס קונייה מר.ב. לייפציג לפני תום מועד ההעברות. קונייה הברזילאי מוערך ב-20 מיליון יורו.

* ב"קיקר" מדווחים שאמרה ג'אן יעבור לבורוסיה דורטמונד. קשר נבחרת גרמניה יושאל מיובנטוס עד תום העונה ובקיץ הצהובים-שחורים ירכשו אותו תמורת 23 מיליון יורו.

* צירופו של דני אולמו לר.ב. לייפציג עשוי לסמן את סוף דרכו של אמיל פורסברג במועדון. מאמן השוורים יוליאן נאגלסמן מחשיב את השבדי כאיטי מדי עבור השיטה שלו והוא צפוי לעזוב בקיץ.

* באנגליה טוענים כי צ'לסי מעוניינת להנחית בסטמפורד ברידג' את חלוצה של נאפולי דריס מרטנס, שעל פי השמועות מעוניין לעזוב את המועדון האיטלקי.

* דני רוז צפוי לעבור מטוטנהאם בהשאלה לניוקאסל, שתשלם 2 מיליון יורו עבור שאילתו. רוז עדיין מאמין ביכולתו לתפוס מקום בסגל האנגלי ליורו בקיץ.

* ברצלונה רוצה לרכוש את וויליאן מצ'לסי כבר בינואר. הברזילאי בן ה-31 מסיים את החוזה שלו בקיץ, אבל למרות זאת בארסה מוכנה לשלם 24 מיליון יורו תמורתו.

* על פי ג'אנלוקה די מארציו לאציו סגרה עם חלוצה הצרפתי של צ'לסי אוליבייה ז'ירו. אתמול פורסם כי דווקא טוטנהאם מובילה במירוץ אחרי ז'ירו.

וגם: קרל היינץ רומניגה, יושב ראש באיירן מינכן, דיבר על שוק ההעברות והמחיש למה כוח והצלחה לא תמיד מספיקים. רומניגה דיבר על ריאל מדריד ונשיא המועדון פלורנטינו פרס, ואמר: "פלורנטינו, ואני מכיר אותו היטב, יש לו בעיה - הפרמיירליג. הוא הנשיא של המועדון הכי מצליח והכי חזק בעולם. מועדון עם כוח משיכה אדיר שיכול למשוך כל שחקן. אבל הבעיה שלו היא שהמועדונים בפרמיירליג מרוויחים פי שלושה ממנו מזכויות השידור לטלוויזיה, ומכניסים הרבה יותר בשוק המקומי מאשר ספרד, גרמניה וצרפת. זה נותן לפרמיירליג יתרון עצום כשזה נוגע להחתמת שחקנים. האנגלים עשו הרבה דברים נכון, חייבים להודות בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully