וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 8 חודשים בלבד: התכנית "גאולה ולונדון" יורדת מהמסך

13.1.2020 / 12:50

תכנית התרבות היומית, המשודרת בכאן 11 בהגשת ירון לונדון וגאולה אבן-סער, תרד מהמסך ב-15 בפברואר. התאגיד: "בקרוב תתקיימנה פגישות פרטניות עם אבן-סער ועם לונדון ויוחלט ביחד עמם על אופן שילובם בתוכניות התאגיד השונות"

צילום מסך

תכנית הטלוויזיה היומית "גאולה ולונדון" המשודרת בכאן 11 בהגשת העיתונאים ירון לונדון וגאולה אבן-סער, תרד מהמסך ב-15 בפברואר. התכנית עלתה לשידור לפני שמונה חודשים בלבד, במאי 2019. לפני הפריימריס לראשות הליכוד יצאה גאולה אבן-סער לחופשה של מספר שבועות כדי ללוות את בעלה, ח"כ גדעון סער, במאבקו לכבוש את ראשות המפלגה. התכנית שודרה מדי יום בשעה 19:15 בערב.

מהתאגיד נמסר: במקום "גאולה ולונדון" החליטו בתאגיד לשבץ תכנית אקטואליה בהפקת חטיבת החדשות. בתאגיד מודים למגישים, גאולה אבן-סער וירון לונדון ולהפקת התוכנית על עבודתם המסורה והמשובחת. בקרוב תתקיימנה פגישות פרטניות עם אבן-סער ועם לונדון ויוחלט ביחד עמם על אופן שילובם בתוכניות התאגיד השונות. פרטים אודות התוכנית החדשה יימסרו בקרוב"

גאולה ולונדון, כאן 11. צילום מסך
גאולה ולונדון/צילום מסך

התכנית זכתה לתהודה תקשורתית בעקבות וידויו של ירון לונדון בשידור על כך שחפן את שדה של אישה שאינו מכיר לאחר שמיששה את בטנו. "פעם נסעתי במעלית בבניין רב קומות", סיפר, "ואישה שברור היה לגמרי על פי מדיה שהיא עורכת דין, הדורה, עלינו שנינו במעלית לבד ותוך כדי הנסיעה אנחנו מוצאים איש את מבטו של רעהו, והיא עושה לי ככה" - לונדון הניח את ידו על בטנה של אבן ואז טפח על כרסו שלו וחיקה את האישה - "'לונדון, מה זה, מה זה'? אז אני הנחתי את היד על השד שלה". "מה?", הזדעקה אבן. "הנחתי את היד על השד שלה", המשיך לונדון. "ואמרתי לה, 'גם זה כבר לא מה שהיה". "שמע, זה מזעזע", אמרה אבן. "אבל למה זה רק מזעזע מה שהיא עשתה לי?", שאל לונדון. "כי שד זה אבר עם משמעות מינית וכרס לא!", השיבה אבן.

בתגובה לסערה סביבו הבהיר לונדון אז: "אין בחזה שום דבר מקודש. לכן הבהרתי, אבל לא התנצלתי. זאת לא היתה תקיפה מינית. זאת היתה השפלה. השפלה של גופי. ומגע ללא רצון. עמדתי מושפל. ואז עשיתי את המעשה שתיארתי - שמתי את כף ידי על שדה השמאלית, ואמרתי 'גם זה לא מה שהיה'. אפשר לטעון, לא מגיבים על תוקפנות בתוקפנות. אני חושב שזאת היתה תגובה הולמת לגסותה. עכשיו השאלה היא שאלת השד. מהו שד? האם הוא נכס מקודש? נשים בימינו מתפשטות ומראות את שדיהן. כלומר תפקיד השד מותנה במבט הגברי. אם המבט הוא מבט חושק, אז זה איבר מיני. אם המבט הוא נייטרלי, אם זה אישה מניקה, אז זה לא איבר מיני. זה תלוי בזה. במקרה הזה, לא היה לאיבר שום תפקיד, ולכן גם להתנהגותי לא היתה שום משמעות מינית. זאת לא היתה תקיפה מינית, זאת היתה תקיפה. כפי שהייתי תוקף גבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully