וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: מייקל יאנג חתם עד סוף העונה

שחקן הפנים האמריקאי (25, 2.03 מטר) שוחרר לאחרונה מדיז'ון ובעונה שעברה שיחק בשולה. העונה העמיד ממוצעים של 11.1 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק בליגה הצרפתית

אימג'בנק GettyImages

הפועל גלבוע/גליל תעלה הערב (ראשון, 20:00, ספורט 5) למשחקה הביתי נגד הפועל ירושלים עם שלושה זרים בלבד, אך כבר במחזור הבא היא תוכל להציג סגל מלא. הקבוצה של ליאור ליובין החתימה הבוקר את שחקן הפנים האמריקאי מייקל יאנג (25, 2.03 מטר) ששוחרר בחודש שעבר מדיז'ון הצרפתית, והוא יהיה המחליף של ג'סטין טילמן שייעדר עד סוף חודש פברואר.

יאנג הוא בוגר אוניברסיטת פיטסבורג משנת 2017 כשבעונתו האחרונה במכללות רשם 19.6 נקודות ו-6.8 ריבאונדים בממוצע. אחרי שלא נבחר בדראפט, הוא שיחק בליגת הפיתוח. בקיץ 2018 הגיע לתחנה הראשונה שלו באירופה: שולה הצרפתית ואחרי עונה טובה עבר לדיז'ון. לפני ששוחרר מהאחרונה, הוא העמיד ממוצעים של 11.1 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק בליגה.

גלבוע, שפתחה את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים, רשמה מאז שני ניצחונות בלבד ב-12 משחקים, כשטילמן היה השחקן הבולט שלה מתחת לסלים. אחרי שהוא ישוב לפעילות, מי שאמור לפנות את המקום ליאנג הוא ג'רוויס ורנאדו המאכזב.

מייקל יאנג במדי מכללת פיטסבורג, 2017. GettyImages
אמור להחליף את ורנאדו. יאנג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully