וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחבים: הוד השרון ושוהם מצטרפות למערך התחבורה הציבורית בסופ"ש

לוואלה! NEWS נודע כי הערים יחד עם יהוד-מונסון, יצטרפו למערך "נעים בסופ"ש" בעוד כשבועיים. בעקבות זאת תעלה תדירות קו 706 מרמת השרון לתל אביב לשלוש פעמים בשעה, ובנוסף יסיים הקו את מסלול ברחוב יהודה מרגוזה

צילום: יותם רונן, עריכה: עמית שמחה

(בוידאו: למרות העומס, הנוסעים מרוצים ממיזם התחבורה הציבורית בשבת)

הוד השרון, שוהם ויהוד-מונסון מצטרפות למערך התחבורה הציבורית בסופי השבוע "נעים בסופ"ש" - כך נודע היום (שלישי) לוואלה! NEWS. הערים צפויות להצטרף לשירות בעוד כשבועיים.

עוד נמסר כי יחולו שינויים בתדירות קו 706 מרמת השרון לתל אביב, והחל מ-17 בינואר הוא יעבור בתחנות שלוש פעמים בשעה במקום פעמיים עד כה. כמו כן, שתיים מכל שלוש נסיעות תתבצע באוטובוס, בשל הביקוש הרב. בנוסף לכך, הקו לא יסיים את מסלולו בנמל יפו, אלא ברחוב יהודה מרגוזה.

כיום חברות במיזם, שיצא לפועל בהובלת עיריית תל אביב יפו, רמת השרון, גבעתיים וקריית אונו. במסגרת השירות פועלים שישה קווים שמתחילים את הפעילות עם כניסת השבת ומסיים אותה בצאתה. כמו כן, השירות ניתן בחינם.

נוסעים מגבעתיים לתל אביב בקווי השבת. יותם רונן
גם יהוד-מונסון תצטרף למיזם. נוסעים מחכים לאוטובוס במהלך השבת/יותם רונן

בסוף חודש נובמבר תוגבר מערך ההסעות "נעים בסופ"ש" הפועל בגוש דן בעקבות הביקוש הגבוה שנרשם לשירות. בין השאר, תוגברה תדירות הקווים, שעת תחילת השירות הוקדמה, ובחלק מהקווים הוחלפו המיניבוסים לאוטובוסים על מנת לתת מענה למספר רב של נוסעים.

השירות בסוף השבוע תוגבר בכ-50% תוספת בתדירות וכן כ-10% מצי הרכבים הוחלפו לאוטובוסים בעלי 52 מקומות. תדירות הקווים 705, 706, 707, 708 ו-709 עומד על 20 דקות, במקום חצי שעה לפני ההחלטה על השינויים.

עוד בוואלה!

קווי השבת מלאים עד אפס מקום: הנוסעים מחכים בתחנות, אך מרוצים

לכתבה המלאה
קווי אוטובוסים בשבת מגבעתיים לתל אביב, 23 בנובמבר 2019. אבי כהן
קווי אוטובוסים בשבת מגבעתיים לתל אביב/אבי כהן

אורי קידר מנכ"ל תנועת ישראל חופשית אמר כי מדובר בלקיחת אחריות של אותן ערים. "עוד ועוד ראשי רשויות לוקחים אחריות ומובילים שינוי לטובת התושבים שלהם, שמחכים לפתרונות לתחבורה ציבורית בשבת. אין ספק שראשי הערים שבוחרים להתחבא ולא להצטרף למהפכה הזו יצטרכו לעמוד בקרוב ולהסביר מדוע הם בוחרים להתחמק. אין סיבה לראשי הערים לפחד, והגיע הזמן שנראה יותר מנהיגות ופחות הססנות. התחבורה הציבורית בשבת כבר כאן, והיא לא תחזור אחורה".

(עדכון ראשון: 16:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully