וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלו משחקי הגומלין ברבע גמר גביע המדינה, החלטות חדשות לשיפור השירות לאוהדים

26.12.2019 / 13:54

אושרה בקשת ההתאחדות: משחקי רבע גמר הגביע יוכרעו במשחק נוקאאוט אחד כדי להוריד עומס לטובת הנבחרת. וגם: ההחלטות החדשות בכדורגל

צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אסף דרורי

בשורה מעניינת לחובבי הכדורגל הישראלי: מנהלת הליגות הודיעה היום (חמישי) שדירקטוריון המנהלת אישר את בקשת ההתאחדות לכדורגל וצוות מאמני הנבחרת לשינוי שיטת המשחקים ברבע גמר גביע המדינה - תוך שיבוץ משחק ליגה במקומם.

המשמעות - הגומלין של רבע הגמר מתבטל והשלב יחזור להיות בשיטת נוקאאוט, כפי שהיה בעבר. על פי ההודעה, "הצעד נעשה מתוך רצון לסייע לנבחרת ישראל בשלב הפלייאוף של יורו 2020".

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "כולנו מאוחדים מאחורי הנבחרת ומאחלים לה הצלחה במשחקי הפלייאוף".

יש לציין כי המהלך עורר לא מעט ביקורת בקרב חובבי הכדורגל שטענו שהשיטה מוציאה את העוקת מהגביע, כשרבים לא הבינו מדוע בשלב רבע הגמר יש משחק גומלין ולא את משחק הנוקאאוט המסורתי, כשהמבקרים טענו שהשיטה מקשה על הפתעות וסנסציות, ומטרתה לעזור לגדולות כדי לייצר משחקי חצי גמר אטרקטיביים ככל הניתן.

גביע המדינה בכדורגל, הגרלת חצי גמר 2019. ניב אהרונסון
משחק אחד פחות בדרך אליו. גביע המדינה/ניב אהרונסון

בנוסף הודיעה המנהלת על החלטות חדשות שנועדו לשפר את השירות לאוהדים החל מהעונה הבאה: "במסגרת הפקת לקחים מאירועים בהם נוצרו לחצים בכניסות לקופות ולשערים לפני פתיחת המשחקים, החליטה המנהלת להנהיג שינוי באופן בו רוכשים האוהדים את הכרטיסים למשחק, וכן מספר צעדים נוספים על מנת לשפר את החוויה במגרשים".

להלן ההחלטות הבאות שהתקבלו:

1. חובת מתן אפשרות רכישת כרטיסים אונליין, הדפסה ביתית וכניסה לאצטדיון באמצעות הטלפון הנייד.
2. חובת כיבוד כרטיסי אשראי בקופות הכרטיסים.
3. חובת כיבוד כרטיסי אשראי במזנוני האצטדיונים.

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון אמר: "מאז כניסתי לתפקיד אני מקפיד על יצירת התנאים הנאותים לציבור אוהדי הכדורגל ומתוך מטרה להבאתם של משפחות וילדים לאצטדיונים ומכאן החשיבות הרבה שנתתי לשיפור המצב הקיים באמצעות חבילת הרגולציה האמורה, שאין לי ספק שתסייע לאוהדים".

עוד בוואלה!

פורסמו מועדי שמינית גמר גביע המדינה: מכבי חיפה אצל אום אל פאחם ב-14.1

לכתבה המלאה

כוכבי אליפויות על סמל המועדון

דרקטוריון המנהלת החליט היום על האופן שבו יוצגו כוכבי אליפויות על סמל המועדון. בליגה הישראלית לא נקבע מעולם כתקן אחיד לנושא הכוכבים של מועדונים שהתקבעו בקבוצות שזכו לאליפויות רבות. בכדי לגבש החלטה מושכלת בנושא, ערכה המנהלת סקר באירופה לגבי האופן שבו מורות מנהלות הליגות המקומיות על דרך סימון הכוכבים על סמל המועדון.

להלן קווי ההנחיה שהתקבלו בישיבת דירקטוריון המנהלת:
1. תקוים רגולציה אחידה בנושא והטמעה בתוך תקנות התלבושות.
2. כוכב אחד יוענק על כל חמש אליפויות (לשם המחשה, 4 אליפויות לא מזכות בכוכב אחד, 9 אליפויות לא מזכות בשני כוכבים וכך הלאה).
3. הכוכב ימוקם מעל לוגו הקבוצה.
4. מידות: גודל הכוכב יחשב כחלק מסך שטח לוגו הקבוצה בהתאם לתקנות התלבושות עד 100 סמ"ר (משקף את המצב הקיים כעת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully