וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוויזיון 2019 שהתקיים בתל אביב זכה בפרס יוקרתי נוסף

19.12.2019 / 18:57

אירוויזיון 2019 שהתקיים בת"א ושודר בכאן נבחר כאירוויזיון הטוב ביותר בעשור הזה בתחרות הגולשים הבינלאומית "ESC best of the decade" שהתקיימה מטעם האתר הרשמי של התחרות. זאת לאחר זכייתו באוקטובר בפרס הטלוויזיה של ונציה בקטגוריית הטכנולוגיה והחדשנות הטובה ביותר

באדיבות כאן 11 ו-EBU, עריכה: ניר חן

אירוויזיון 2019 שהתקיים בתל אביב, שהופק ושודר על ידי כאן תאגיד השידור הישראלי, זוכה בכבוד נוסף: הוא נבחר כאירוויזיון הטוב ביותר בעשור האחרון בתחרות גולשים בינלאומית, "ESC best of the decade" שמה, שהתקיימה מטעם האתר הרשמי של האירוויזיון. הבחירה נעשתה על ידי גולשים מרחבי אירופה, וההכרזה נעשתה לפני זמן קצר בחשבון האינסטגרם הרשמי של התחרות. ההצבעות לבחירת המדינה הזוכה נעשו בארבעה סבבים, על פי ארבעה פרמטרים: הבמה הטובה ביותר, השירים הטובים ביותר, החלק האומנותי והמופע כולו. כבוד זה לאירוויזיון בישראל ניתן לאחר זכייתו באוקטובר בפרס הטלוויזיה של ונציה, בקטגוריית הטכנולוגיה והחדשנות הטובה ביותר למשדר טלוויזיוני.

ההכרזה הרשמית בחשבון האינסטגרם של האירוויזיון על הזכיה

אלדד קובלנץ, מנכ"ל כאן תאגיד השידור הישראלי, מסר: "מעבר לכל פרס רשמי, הצבעת הגולשים היא ההוכחה הטובה ביותר לכך שהתעוזה לחלום - משתלמת. החיבוק החם הזה מהציבור רק מגביר את המוטיבציה שלנו להמשיך ולייצר תוכן איכותי ואלגנטי ובעיקר - פורץ דרך".

מנחי האירוויזיון היו לוסי איוב, בר רפאלי, ארז טל ואסי עזר, יובל כהן היה העורך והבמאי הראשי של התחרות, זיוית דוידוביץ' היתה המפיקה הראשית שלו, מיטל כהן היתה מפיקת המשדר הטלווזיוני, טלי אשכולי היתה מפיקת אירוע האירוויזיון, קרן חכמה היתה אחראית על בימוי הגלויות, משה קפטן היה במאי התוכנית האמנותית ועוד רבים וטובים נטלו חלק בעשייתו.

עוד בוואלה!

יזהר כהן זעם, המפיק חטף שבץ: גילויים חדשים על אחורי הקלעים של האירוויזיון

לכתבה המלאה
מנחי אירוויזיון 2019, ארז טל, אסי עזר, בר רפאלי ולוסי איוב בחזרה לגמר האירוויזיון בתל אביב. ניב אהרונסון
"הצבעת הגולשים היא ההוכחה הטובה ביותר לכך שהתעוזה לחלום - משתלמת". מנחי אירוויזיון 2019/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully