וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן רייכל, עילי בוטנר, שלום חנוך ופוליקר: מה צפוי בפסטיבל "פתאל רוק"?

2.12.2019 / 8:23

עילי בוטנר וילדי החוץ יארחו את ירמי קפלן; שלום חנוך יארח את אביב גפן ואת נינט טייב; להקת אטרף יארחו את פבלו רוזנברג; הפרויקט של עידן רייכל בהופעת בכורה בפסטיבל; ופוליקר יחתום את הפסטיבל: כל מה שצפוי בפסטיבל "פתאל רוק" 2020

ראובן קסטרו

רשת מלונות 'פתאל' תקיים בפעם השמינית ברציפות את "פסטיבל פתאל רוק" באילת, שבמהלכו יתקיימו כמה מופעים מסקרנים וחיבורים מעניינים. אז מי יופיעו? עילי בוטנר וילדי החוץ שיארחו את ירמי קפלן, שלום חנוך שיארח את אביב גפן ונינט טייב, מוש בן ארי יחד עם אריאל זילבר, להקת אטרף יארחו את פבלו רוזנברג, הפרויקט של עידן רייכל שיופיעו לראשונה בפסטיבל, ויהודה פוליקר שיופיע בסוף הפסטיבל.

הפסטיבל יתקיים במשך שלושה ימים בין 12-14 במרץ. כל המופעים יתקיימו באולם הפביליון שנמצא בסמוך למלון "הרודס". המלונות המשתתפים בפסטיבל: הרודס פאלאס (על בסיס ארוחת בוקר), הרודס בוטיק (על בסיס ארוחת בוקר), מג'יק פאלאס (על בסיס חצי פנסיון), לאונרדו רויאל ריזורט (על בסיס ארוחת בוקר), לאונרדו פלאזה (על בסיס חצי פנסיון). המחיר לחבילת אירוח לחברי מועדון "פתאל וחברים": החל מ-3590 ש"ח לזוג, לשני לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר.

המצעד העברי של גלגלצ תשע"ט, עידן רייכל. ראובן קסטרו
יופיע לראשונה בפסטיבל. עידן רייכל/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully