וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיין לארקין עשה היסטוריה: "הטבעת נראתה לי כמו אוקיינוס"

כוכב אנאדולו ניפץ את שיא היורוליג עם 49 נקודות והשווה את שיא השלשות (10) מול באיירן: "אני מודה על הרגע הזה". מספרי ההישג

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-11 ביורוליג ננעל אתמול (שישי) עם כמה משחקים מרתקים. צסק"א מוסקבה הדהימה עם ניצחון ב-30 הפרש בברצלונה. ספאנוליס ואולימפיאקוס התפוצצו על מילאנו, אבל גם אלו מתגמדים לעומת ההצגה של שיין לארקין. כוכב אנאדולו אפס ניפץ את שיא הנקודות ביורוליג כשהפגיז 49 (!) נקודות בניצחון הגדול 75:104 של סגנית אלופת המפעל מול באיירן מינכן האומללה. לארקין פשוט להט עם 25 נקודות כבר במחצית הראשונה. הוא קלע 10 מתוך 12 הזריקות שלקח מחוץ לקשת, הוסיף 5 אסיסטים, 2 ריבאונדים וסיים עם 53 נקודות מדד.

עד כמה השיא הזה מדהים? ובכן, לארקין שבר את השיא הקודם בשמונה נקודות, כאשר לפניו היו ארבעה שחקנים שנעצרו על 41 נקודות. האחרון שעשה זאת היה בובי בראון עבור סיינה ב-2013 ושלושת הנוספים שעשו זאת היו קספראס קמבלה, קרלטון מאיירס ואלפונסו פורד. אם זה לא מספיק, אז לארקין השווה את שיא השלשות שהיה שייך עד כה לאנדרו גאודלוק. השיא הקודם שלו אגב היה 37 נקודות מול ברצלונה בעונה שעברה.

"אני לא יודע מה להגיד. אנחנו עובדים כל כך קשה כקבוצה באימונים. אני משתפר ואני בריא יותר וזה חשוב", כך אמר לארקין לאחר המשחק והוסיף: "החברים שלי דוחפים אותי באימונים והמאמנים שומרים אותי בריא. זה היה אחד מאותם ערבים שבהם הזריקות הראשונות נכנסות והטבעת נראית כמו אוקיינוס. אני אסיר תודה על הרגע הזה. זו ברכה עבורי".

שחקן אנאדולו אפס שיין לארקין חוגג. AP
שיא שספק אם יישבר. שיין לארקין/AP

נשאר בלי מילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully