וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: אורי גוטמן סיים במפתיע את דרכו בקבוצה, ניסו אביטן מועמד להחליפו

29.11.2019 / 15:56

הנהלת הקבוצה נענתה לבקשתו של מאמנה אורי גוטמן, ומסרה: "מודים לו ומאחלים לו המון הצלחה בעתיד". עוזר המאמן רון קלר יעמוד על הקווים במשחק הקרוב, אביטן יוותר על שכרו בהפועל תל אביב?

מנהלת הליגה

אורי גוטמן עזב היום (שישי) במפתיע את הפועל חדרה. על פי הודעת המועדון, המאמן סיים את דרכו מסיבות אישיות, על פי בקשתו. הנהלת המועדון נענתה לבקשה ואיחלה לו הצלחה, כשעוזר המאמן רון קלר יעמוד על הקווים במשחק הביתי קרוב ביום ראשון מול מכבי חיפה. העזיבה של גוטמן הגיעה כאשר הפועל חדרה במקום החמישי בליגת העל ועם רצף של שמונה משחקים ללא הפסד.

המועמד המועדף מבחינת הפועל חדרה להחליף את גוטמן הוא ניסו אביטן, שהעלה את הקבוצה לליגת העל והוביל אותה בעונה שעברה לפלייאוף העליון, עד שעזב לפני תום העונה לקראת המעבר להפועל תל אביב. אלא שהמאמן עדיין מקבל שכר מהפועל תל אביב שפיטרה אותו בתחילת החודש, כך שכדי לחתום בקבוצה אחרת הוא יצטרך לוותר על הסיכום הכספי עם האדומים.

יש לציין כי במפגש הליגה הראשון עם מכבי חיפה בעונה שעברה, אלי גוטמן ערך את הבכורה שלו כמאמן הירוקים ורשם למעשה את ניצחונו היחיד במועדון (1:2 בחוץ) כשמחזור לאחר מכן נאלץ לפרוש בגלל בעיות בלבו. קצת יותר משנה אחרי, הבן שלו אורי עוזב את הפועל חדרה עוד לפני המשחק מול אותה מכבי חיפה.

מאמן הפועל חדרה אורי גוטמן. שלומי גבאי
עזיבה מפתיעה. אורי גוטמן באימון, היום/שלומי גבאי
רון קלר, הפועל חדרה. שלומי גבאי
המאמן הזמני. רון קלר/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully