וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניר קלינגר מונה למאמן, משה סיני למנהל המקצועי

5.11.2019 / 22:54

נמצא המחליף לניסו אביטן: האדומים בחרו במאמן בית"ר ירושלים לשעבר, שהועדף על פני מסאי דגו ושרון מימר וסגר לעונה וחצי. שחקן העבר קיבל רשמית את הג'וב וישמש גם כנציג הבעלים, השניים יוצגו במסיבת עיתונאים משותפת ביום רביעי

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

להפועל תל אביב לא לקח זמן רב למצוא מחליף לניסו אביטן, שפוטר מוקדם יותר היום (שלישי): ניר קלינגר קיבל את המינוי עד תום העונה. מאמן בית"ר ירושלים לשעבר הועדף על פני מסאי דגו ושרון מימר, ואמור לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר ביום שבת הקרוב במשחק הליגה מול עירוני קרית שמונה. "בהזדמנות זו אנו רוצים להודות לניסו על תקופתו במועדון ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך", מסרו בהפועל תל אביב.

קלינגר (53), שסיים קריירת משחק מפוארת במכבי חיפה ומכבי תל אביב, אימן בבית"ר באר שבע, מכבי תל אביב, פראלימני, א.א.ק לרנקה, פאפוס. א.א.ל לימסול, נאה סלמיס פמגוסטה, הפועל באר שבע, הפועל חיפה, מ.ס. אשדוד ומכבי שעריים, החל את העונה שעברה בהפועל חיפה, אך מיהר להתפטר כדי לעבור לבית"ר ירושלים. בקבוצה מהבירה חווה תקופה לא פשוטה על כר הדשא, ובמהלך העונה אף אושפז בבית החולים לאחר שעבר צנתור בלבו. בתום העונה, אותה סיים במקום ה-11, מרחק שבע נקודות מהקו האדום, סיים המאמן את תפקידו בבית"ר.

בו בזמן, הודיעו האדומים כי משה סיני מונה למנהל המקצועי החדש של המועדון, וישמש אף כנציג הבעלים. השניים יוצגו במסיבת עיתונאים משותפת מחר ב-15:30 במתחם חודורוב.

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יצליח לשקם את האדומים? קלינגר/קובי אליהו

סיני (58), אחד השחקנים הגדולים בתולדות הפועל תל אביב, זכה עם האדומים בשלוש אליפויות (1980/81, 1985/86, 1987/88) ופעם אחת הניף את גביע המדינה (1982/83). לאחר שתי קדנציות שונות כשחקן (1980-1987, 1990-1993), החל גם את קריירת האימון שלו באדומים, תחילה כמאמן-שחקן ולאחר שתלה את הנעליים ב-1993, שימש כמאמן הקבוצה, עד שהתפטר ב-1997.

גם התקופות במכבי פתח תקוה, הפועל כפר סבא ומכבי הרצליה לא ממש האירו לסיני המאמן פנים, כשבין לבין שימש גם כמאמן הנבחרת הצעירה של נבחרת ישראל, וכעוזר המאמן של הנבחרת הבוגרת. לאחרונה שב לכר הדשא, והחל לשחק באופן חובבני בצפרירים חולון מליגה ג'.

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב: ניסו אביטן פוטר מתפקידו

לכתבה המלאה
שחקן צפרירים חולון משה סיני. יוסי ציפקיס
ברוכים השבים. סיני/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully