וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן רייס ג'וניור חתם בניו זילנד ברייקרס של דן שמיר

5.11.2019 / 11:48

רייס ג'וניור, שלאורך הקריירה שלו היה מעורב בלא מעט תקריות משמעתיות, מצטרף למושבה הישראלית בניו זילנד לצד דן שמיר ועוזר המאמן מודי מאור. הוא יחליף את סקוטי הופסון וישחק לצד סק הנרי

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

ניו זילנד ברייקרס הודיעה היום (שלישי) שהקבוצה החתימה את גלן רייס ג'וניור, שיחזור לשתף פעולה עם המאמן הישראלי של הקבוצה, דן שמיר. אייס ג'וניור מחליף בסגל את סקוטי הופסון, שנפצע שוב, שגם הוא שיחק בשנה שעברה תחת דן שמיר בהפועל חולון.

רייס ג'וניור הגיע לחולון במהלך עונת 2017/18 והוביל את הקבוצה לזכייה בגביע המדינה כשהוא קולע את סל הניצחון על מכבי תל אביב. דווקא כשהוא בדרכו לזכות בתואר ה-MVP של העונה, במהלך הסיבוב השלישי נזרק מהקבוצה לאחר שחבט בגיא פניני. לפני העלייה לפיינל פור הוא הוחזר לחולון ושיחק בגמר נגד אותה מכבי תל אביב, אבל הציג יכולת מאכזבת וחולון הפסידה במשחק.

הברייקרס פתחו את העונה בליגה האוסטרלית בצורה קצת מאכזבת, עם שני ניצחונות משישה משחקים, אך בקבוצה מאמינים כי יהיה ניתן להפוך את העונה.

רייס ג'וניור, שלאורך הקריירה שלו היה מעורב בלא מעט תקריות משמעתיות, מצטרף למושבה הישראלית בניו זילנד לצד דן שמיר, עוזר המאמן מודי מאור והגארד סק הנרי שהצטיין במכבי אשדוד.

גלן רייס ג'וניור שחקן הפועל חולון לצד מאמנו דן שמיר. ברני ארדוב
שוב ביחד. שמיר ורייס ג'ונויר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully