וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו קובאץ' סיים את תפקידו כמאמן באיירן מינכן

המאמן הקרואטי נפרד אחרי התבוסה בפרנקפורט: "זו ההחלטה הנכונה". רומניגה: "מצטערים על ההתפתחות הזו". טן האח מאייאקס מועמד להחליפו, גם אלגרי ופוצ'טינו בתמונה

מאמן באיירן מינכן, ניקו קובאץ'. GettyImages
הקש ששבר את גב הגמל. ניקו קובאץ'/GettyImages

ניקו קובאץ' סיים את תפקידו כמאמן באיירן מינכן, כך דיווח הערב (ראשון) העיתון "בילד" ולאחר מכן אישרה אלופת גרמניה. המאמן הקרואטי נפגש עם הנהלת המועדון שתחילה התכוונה לתת לו הזדמנות אחרונה של שני משחקים, ובסופו של דבר הוחלט על פרידה הדדית. גם רוברט קובאץ' נפרד מבאיירן ויעזוב יחד עם אחיו, כשעוזר המאמן האנס פליק יעמוד על הקווים מול אולימפיאקוס בליגת האלופות ביום רביעי וגם בקרב הצמרת מול בורוסיה דורטמונד בשבת.

אחד המועמדים הבכירים להתמנות לתפקיד הוא מאמן אייאקס אריק טן האח. ההולנדי אימן בעבר את קבוצת המילואים של באיירן מינכן והוא מעוניין מאוד לקבל את הקבוצה, כשעל פי הדיווחים האחרונים גם אלופת הולנד לא צפויה לעמוד בדרכו אם תגיע הצעה רצינית. מועמד נוסף הוא מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו, אותו רוצה מאוד המנהל המקצועי של הבווארים חסן סליהאמידז'יץ'. שם נוסף שעלה בשעות האחרונות הוא מסימיליאנו אלגרי, שאימן עד תום העונה שעברה את יובנטוס וכרגע מחוסר עבודה.

אריק טן האח מאמן אייאקס. רויטרס
אייאקס לא צפויה לעמוד בדרכו. אריק טן האח/רויטרס

באיירן לא נראתה טוב מתחילת העונה, אבל אתמול היא פשוט קרסה בתבוסה 5:1 לאיינטרכט פרנקפורט וירדה למקום הרביעי, מרחק ארבע נקודות מבורוסיה מנשנגלדבאך המוליכה. היא ספגה את ההפסד הגבוה ביותר שלה מאז ה-5:1 לוולפסבורג באפריל 2009, הוציאה 16 כדורים מהרשת ב-10 מחזורים וההרגשה היא שקובאץ' איבד שליטה על הנעשה.

קובאץ' בן ה-48, שחקן באיירן בתחילת המילניום, חזר למועדון כמאמן בקיץ 2018, לאחר שהוביל את פרנקפורט לזכייה בגביע הגרמני על חשבון הבווארים. עם באיירן הוא זכה בדאבל בעונה שעברה והפך לראשון שעושה את זה בכדורגל הגרמני כשחקן וכמאמן, אבל כעת אותה פרנקפורט ממנה הגיע היא זו ששלחה אותו הביתה.

עוד בוואלה!

ניקו קובאץ' אמש: "העתיד שלי? תשאלו את מי שמקבל החלטות"

לכתבה המלאה
ניקו קובאץ' מאמן באיירן מינכן. רויטרס
"הייתה תקופה טובה". ניקו קובאץ' נפרד/רויטרס

בהודעת המועדון אמר קובאץ': "אני חושב שזו ההחלטה הנכונה מבחינת המועדון כרגע. התוצאות, וגם הדרך בה שיחקנו לאחרונה, גרמו לי להגיע למסקנה הזו. אחי רוברט ואני מודים לבאיירן על השנה וחצי האחרונות. בתקופה הזו, הקבוצה שלנו זכתה באליפות, בגביע ובסופרקאפ הגרמני. זו הייתה תקופה טובה".

קרל היינץ רומניגה אמר: "ההופעות של הקבוצה בשבועות ובמשחקים האחרונים וגם התוצאות הראו שאנחנו לא מספיק טובים. לכן, אולי הנס, חסן סליהאמידז'יץ' ואני קיימנו פגישה עם ניקו קובאץ' היום והסברנו לו שהוא לא מאמן את באיירן מינכן יותר. כולנו מצטערים מאוד על ההתפתחות הזו. בשם באיירן מינכן אני רוצה להודות לניקו קובאץ' על העבודה שלו במועדון ובמיוחד על הזכייה בדאבל בעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully