וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמודה מתוקה! תותית חוזרת אל המסך

התגעגענו - אז היא באה. אחרי תקופה ארוכה בה היא "נעלמה" תותית חוזרת והפעם בסדרה חדשה ב'רשת 13', "זאת וזאתי", שתעלה לאויר בשישי הקרוב. וכשיש חגיגה גם דנה אינטרנשיונל באה להתארח

זאת וזאתי עם דנה אינטרנשיונל, רשת 13/זאת וזאתי עם דנה אינטרנשיונל, רשת 13

הרבה זמן עבר מאז גיתית פשר פרצה לחיינו. זה התחיל בסדרת סרטונים ששברו את הרשת, כשהבולטים מבינהם הציגו את דמותה של תותית (AKA חמודה מתוקה) הסרטונים זכו למאות אלפי צפיות ותוך זמן קצר הגיעה תותית וגיתית, להופעות אורח בתכניות טלוויזיה.

אחת הסדרות הזכורות בהן השתתפה היא "טלוויזיה מהעתיד", בה מגלמת פישר מגוון דמויות, אך בתוך כל ההצלחה, דמותה של תותית קצת נעלמה. כלומר, יש מגוון דמויות וחיקויים אחרים, אך לא את תותית. לפחות עד עכשיו.

בשישי הקרוב, ה-1 בנובמבר, תעלה ב'רשת 13' סדרה חדשה, "זאת וזאתי" בה מככבת גיתית פישר בדמותה של תותית, לצד מילעיל, אותה מגלמת אושרית סרוסי, שבלטה אף היא בעונות של "טלוויזיה מהעתיד". הסדרה עוקבת אחרי צמד החברות, שרוצות להיות זמרות מפורסמות ולכבוש את המדינה. הבעייה היא שאין להן באמת את הכישרון הנדרש, וגם לא מוטיבציה.

את הצמד מנהל אמרגן מבוהל (חן רוטמן), שמתוסכל מחוסר ההצלחה ומעמיד אותן כל פעם באתגר חדש, בדרך ללהיט הבא. לאורך הפרקים מתארחים אמנים רבים, בהם דנה אינטרנשיונל, זהבה בן, עדי ביטי, גילת אנקורי, אמיר דדון, אורי לייזרוביץ', דניאל מורשת, יניב ביטון, אורי גוטליב, שיר אברמוב, נאיה פדרמן והרשימה עוד ארוכה.

את הסדרה כתבו גיתית ואושריתי בעצמן, לצד חן רוטמן. בכל שישי, אחרי "שי בשידור", 'רשת 13'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully