וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק הניג הובא למנוחות: "היית אומן אמיתי. שורד גדול שנלחם"

בני משפחה וחברים ליוו למנוחות את איש התקשורת ומפיק הטלוויזיה שהלך לעולמו בגיל 72. מוני מושונוב ספד לו: "הייתה לך היכולת לראות את האחר ולא את מה שהוא אומר". טל ברודי: "אנחנו רואים כאן את ה-NBA הרבה בזכותו"

הלוויה של אריק הניג. דני מרון
הלוויתו של אריק הניג/דני מרון

אריק הניג, איש התקשורת ומפיק הטלוויזיה שהלך לעולמו ביום ראשון, הובא היום (שלישי) למנוחות בבית העלמין בחולון. הניג בן ה-72 נפטר במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב אחרי מאבק ממושך במחלה קשה, והותיר אחריו אישה וילדה קטנה. הוא התפרסם כנציג ליגת ה-NBA בישראל והיה האיש שהכניס את ליגת הכדורסל האמריקאית לתרבות הספורט בארץ.

יצירותיו חרגו מהעולם הספורטיבי, והוא הביא לטלוויזיה הישראלית את השעשועון "מונית הכסף". במהלך השנים ביים סרטים דוקומנטריים רבים, בהם "רבין ופרס - הכל אישי" שתיעד את מערכת היחסים הסבוכה בין ראשי מפלגת העבודה יצחק רבין ושמעון פרס ז"ל; "הגביע הקדוש", שהביא את הסיפור הייחודי מאחורי המפגש ההיסטורי בין עודד קטש ופנאתינייקוס למכבי תל אביב בגמר היורוליג ב-2000; "ליגה משלו" על הנציג הישראלי הראשון ב-NBA עומרי כספי; ו"טיסה 197" על מלך שערי ליגת העל בכל הזמנים, אלון מזרחי.

מוני מושונוב בהלוויתו של אריק הניג. דני מרון
מוני מושונוב סופד/דני מרון

מוני מושונוב ספד לו: "היית אומן אמיתי. המצאת מקצוע חדש שקוראים לו אריק הניג. היית שורד גדול שנלחם. תודה רבה לך על הכול. הייתה לך היכולת לראות את האחר ולא את מה שהוא אומר".

כדורסלן העבר טל ברודי אמר: "אריק היה איתנו מההתחלה של ה-NBA והגלובליזציה של הליגה. בשנים האחרונות הרגשתי שמשהו חסר, הבנתי שמשהו בבריאותו לא היה תקין. החברים שלו כאן מודים לו על כל מה שעשה, אנחנו רואים את משחקי ה-NBA בטלוויזיה הרבה בזכותו. ראיתי את הפעילויות שלו בשבוע האולסטאר, הוא הגיע לכל שחקן. לא היו לו מעצורים, הוא הצליח יפה מאוד".

עוד בוואלה!

בגיל 72: אריק הניג הלך לעולמו

לכתבה המלאה
טל ברודי כדורסלן עבר עם גדעון הוד. דני מרון
טל ברודי עם גדעון הוד/דני מרון
אבי ניר מקריא הספד על אריק הניג. דני מרון
אבי ניר/דני מרון
עידו רוזנבלום בהלוויתו של אריק הניג. דני מרון
עידו רוזנבלום/דני מרון
גילי לנדאו כדורגלן עבר בלוויה של אריק הניג. דני מרון
גילי לנדאו/דני מרון
אייל קיציס בדרן ישראלי בלוויה של אריק הניג. דני מרון
אייל קיציס/דני מרון
  • עוד באותו נושא:
  • אריק הניג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully