וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: באיירן מינכן דרסה 2:7 את טוטנהאם בחוץ

קונצרט של אלופת גרמניה וגנאברי, שכבש רביעייה (53, 55, 83 ו-88), לבנדובסקי (45 ו-87) וקימיש (15) השלימו. יובנטוס הביסה 0:3 את לברקוזן, מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את דינמו זאגרב, פריס סן ז'רמן עם 0:1 מול גלאטסראיי

מחזור 2הסתיים01/10/2019
גלאטסראיי
    0
    • (52) איקארדי
    פריז סן ז'רמן
    סרג' גנאברי שחקן באיירן מינכן עם השוער מנואל נוייר. רויטרס
    רביעייה מטורפת בתוך 35 דקות. סרג' גנאברי הלך הביתה עם הכדור/רויטרס

    איזה ערב מדהים קיבלנו היום (שלישי) בליגת האלופות. באיירן מינכן דרסה, הביסה או איך שלא תבחרו להגיד את זה 2:7 את טוטנהאם בלונדון כשסרג' גנאברי כובש רביעייה מדהימה במחצית השנייה. באותו בית הכוכב האדום חזרה מפיגור ל-1:3 מול אולימפיאקוס. פריס סן ז'רמן השיגה ניצחון שני בשני משחקים עם 0:1 קטן מול גלאטסראיי בחוץ. מנצ'סטר סיטי בהילוך ראשון ניצחה 0:2 את דינמו זאגרב. בבית ד' יובנטוס כצפוי הביסה 0:3 את באייר לברקוזן בעוד אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 לוקומוטיב מוסקבה ברוסיה.

    ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. GettyImages
    סטרלינג נכנס בדקה ה-55 ותרם שער ובישול/GettyImages

    בית א'

    גלאטסראיי - פריס סן ז'רמן 1:0

    הצרפתים, שפתחו עם 0:3 מרשים מאוד מול ריאל מדריד, לא רשמו משחק מרשים במיוחד, אבל השיגו בדיוק את מה שרצו: שלוש נקודות נוספות שהעמידו אותם על שש אחרי שני משחקים. מאורו איקרדי כבש את שער הבכורה שלו בקבוצה החדשה בדקה ה-52 אחרי בישול יפה של פאבלו סראביה, שפרגן לו מעמדה ממנה יכול היה גם לבעוט לבד.

    עוד בוואלה!

    שחקן העונה של באיירן מינכן לא מספיק טוב כדי לשחק בווסט ברומיץ'?

    לכתבה המלאה
    מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן מול יונס בלהנדה שחקן גלאטסראיי. רויטרס
    וראטי מול בלהנדה/רויטרס

    בית ב'

    טוטנהאם - באיירן מינכן 7:2

    ווואוו וואוו ושוב וואוו. אף אחד כנראה לא ציפה שהמשחק הזה יתפתח כפי שהוא התפתח. באיירן מינכן פשוט מחצה את טוטנהאם האומללה, שהושפלה עד עפר אצלה בבית. סרג' גנאברי כבש רביעייה מטורפת בתוך 35 דקות (88-53) כשהוא הופך לגרמני השני בהיסטוריה של ליגת האלופות שכובש לפחות רביעייה במשחק ליגת האלופות אחרי מריו גומז שעשה את זה גם במדי באיירן מול פ.צ. באזל במרץ 2012. גנאברי, ששמע ממאמן ווסט ברומיץ' טוני פוליס ב-2015 שהוא לא מספיק טוב כדי לשחק שם ושארסנל לא האמינה בו ומכרה אותו ב-4.5 מיליון יורו לוורדר ברמן, הראה שהוא כנראה בכל זאת די טוב עם רביעייה כשכל שער יותר יפה מהשני. גם רוברטו לבנדובסקי היה מצוין וכבש צמד (45 עם שער גדול ו-87) ויוזואה קימיש איזן בדקה ה-15 עם שער יפה משל עצמו אחרי שדווקא טוטנהאם עלתה ליתרון משער של יונג מין סון בדקה ה-12. הארי קיין עוד צימק ל-4:2 מהנקודה הלבנה בדקה ה-61, אבל ספק אם זה מכפר במשהו על התחושות הקשות של אוהדי טוטנהאם בערב הזה.

    הכוכב האדום בלגרד - אולימפיאקוס 1:3

    אחרי שבעונה שעברה הצליחה לנצח את ליברפול בבית ולסיים ב-0:0 מול נאפולי, גם העונה הכוכב האדום בלגרד מראה שבסרביה יהיה קשה מאוד לנצח אותה. רובן סמדו העלה את היוונים ליתרון בדקה ה-37, מילוש ווליץ' (63), נמניה מילונוביץ' (87) וריצ'מונד בואקיה (90) הוסיפו. מרקו מרין, שסולק מאולימפיאקוס וחתם בכוכב האדום בלגרד, רשם נקמה מתוקה כשבישל את שני השערים המאוחרים.

    יוזואה קימיש שחקן באיירן מינכן. GettyImages
    קימיש חוגג את השער שלו/GettyImages

    בית ג'

    מנצ'סטר סיטי - דינמו זאגרב 0:2

    הקרואטים הצליחו להחזיק מעמד בצורה מרשימה במשך 66 דקות, אבל אז ראחים סטרלינג - שרק נכנס עשר דקות לפני כן - התחיל להיכנס לעניינים ומשם זה כבר היה יותר מדי עבור דינמו זאגרב. סטרלינג כבש את הראשון מקרוב בדקה ה-66 אחרי בישול יפה של ריאד מחרז בתום מהלך קבוצתי נהדר ובישל לפיל פודן המחליף את השני בדקה ה-95 וסיטי נראית בדרך לעלייה קלה מאוד לשמינית הגמר מהבית הנוח מאוד ששובצה אליו.

    שופט הכדורגל אוראל גרינפלד שולף כרטיס צהוב לשחקן אתלטיקו מדריד תומאס פארטיי. AP
    גרינפלד שולף צהוב לתומאס פארטיי/AP

    בית ד'

    יובנטוס - באייר לברקוזן 0:3

    לא ממש כוחות. הגברת הזקנה נראית כמי שתעלה מהבית הזה ביחד עם אתלטיקו מדריד והערב נתקלה ביריבה הרבה מתחת לרמתה ולא התקשתה. גונסאלו היגואין (17), פדריקו ברננדסקי (62) וכמובן כריסטיאנו רונאלדו (89) כבשו לזכות יובנטוס, ששיפרה את מאזן הנקודות שלה לארבע וצריך לקרות משהו ממש מפתיע כדי שהיא לא תעלה מהבית הזה. באייר לברקוזן תתמקד בניסיון לתפוס את המקום השלישי כשכרגע גם זה נראה כמו משהו רחוק מאוד אחרי שהפסידה בבית במחזור הפתיחה ללוקומוטיב מוסקבה.

    לוקומטיב מוסקבה - אתלטיקו מדריד 2:0

    דייגו סימאונה עוד לא הצליח ממש למצוא את הנוסחה הנכונה בקבוצתו, שעברה שינוי משמעותי מאוד בסגל במהלך הקיץ. בליגה זה בינתיים גורם להרבה עליות וירידות, אבל בליגת האלופות אתלטיקו מדריד עשתה את שלה בצורה חלקה ומרשימה מאוד במוסקבה. דייגו קוסטה רשם את אחת ההחמצות הגדולות שנראו לאחרונה במחצית הראשונה, אבל גם כך ז'ואאו פליקס (48) ותומאש פארטיי (58) כבשו וסידרו לאתלטיקו שלוש נקודות יקרות.

    כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
    כמובן שגם הוא מצא את הרשת בסופו של דבר. רונאלדו/רויטרס
    הוגו לוריס שוער טוטנהאם. רויטרס
    ערב עצוב מאוד ללוריס ולאוהדי טוטנהאם/רויטרס

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully