וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלא שיחק שנה וחצי: גיא אסולין חתם בפוליטכניקה יאש

ילד הפלא לשעבר, 28, הצטרף לקבוצה שמדורגת במקום החמישי בליגה הרומנית. קבוצתו האחרונה הייתה קייראט הקזחית, בשורותיה רשם הופעת ליגה אחת בלבד, במרץ 2018

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שלא ערך משחק רשמי מאז מרץ 2018, גיא אסולין חתם היום (חמישי) בפוליטכניקה יאש מהליגה הרומנית. אסולין, 28, שגדל באקדמיה של ברצלונה והתאמן גם במנצ'סטר סיטי, יקווה לשקם את הקריירה שלו בשורות הקבוצה שמדורגת במקום החמישי בליגה המקומית ברומניה - במרחק 5 נקודות מהמקום הראשון אחרי עשרה מחזורים.

גיא אסולין חותם בקבוצת פולי יאשי. אתר רשמי
בהצלחה. אסולין/אתר רשמי

אסולין גדל באקדמיה של ברצלונה ונחשב לאחת ההבטחות הגדולות במועדון, אחרי שזכה לכינוי "מסי החדש". הוא סומן ככישרון גדול וסעיף השחרור שלו עמד על 20 מיליון יורו. אלא שבדרך משהו קצת השתבש, ועל אף שעוד הספיק לעבור במנצ'סטר סיטי, הקריירה של אסולין דעכה.

הוא הספיק לערוך הופעת בכורה במדי נבחרת ישראל עוד בגיל 17, ועבר בשנים האחרונות בליגות הנמוכות בספרד. קבוצתו האחרונה הייתה קייראט הקזחית, בשורותיה רשם הופעת ליגה אחת בלבד - אי שם במרץ 2018. מוקדם יותר השנה הוא נבחן בגטבורג השבדית, אך לא הרשים ולא זכה לחוזה.

רק לפני חודשיים טיאגו אלקנטרה, שחקן באיירן מינכן, אמר ש"גיא אסולין היה הכישרון הכי גדול שראיתי בלה מאסיה. אנחנו בני אותו גיל, אבל הוא תמיד היה צעד אחד לפניי. חבל שלא הצליח". זו תהיה הקבוצה ה-11 בקריירה של אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully