וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לליגת העל: דייויד בויסן חתם בסקציה נס ציונה

11.9.2019 / 15:36

החלוץ הדני, שמחזיק באזרחות ישראלית ולא נחשב לזר, פותח קדנציה שנייה בארץ אחרי תקופה קצרה ומאכזבת בבית"ר ירושלים לפני שנה וחצי

דייויד בויסן שחקן סקציה נס ציונה. סקציה נס ציונה, אתר רשמי
הפעם זה יצליח? דייויד בויסן/אתר רשמי, סקציה נס ציונה

סקציה נס ציונה הודיעה היום (רביעי) על החתמה מעניינת, כשצירפה את דייויד בויסן. החלוץ הדני בן ה-28 חוזר לקדנציה שנייה בליגת העל, אחרי שרשם תקופה קצרה ולא מוצלחת במדי בית"ר ירושלים בעונת 2017/18, ועזב מבלי להותיר חותם. בויסן היהודי, שמחזיק באזרחות ישראלית ולא נחשב כזר, שותף העונה ב-10 משחקים במדי הלסינגבורג השבדית וכבש פעם אחת.

כזכור, אחרי שחרורו מבית"ר תקף בויסן את הקבוצה ואת הבעלים דאז אלי טביב בראיון בדנמרק ואמר: "בית"ר ירושלים זה המועדון עם הארגון הכי חובבני בעולם. יש שם בעלים בלי כבוד לאף אחד אחר. אני כמעט רוצה להגיד שהוא מענה את כולם. זה היה כל כך מטורף. הוא בחיים לא בעט בכדור, אבל מתנהל כאילו הוא המאמן. אף אחד לא מעז להגיד לו כלום. טביב יושב במיאמי ומנהל את הקבוצה דרך הטלפון. למאמן אין מה להגיד. ברשת אפשר למצוא קטעי וידאו שבהם הוא נותן הוראות דרך הטלפון ממיאמי במהלך משחקים.

"לפני שהגעתי", המשיך בויסן. "דיברתי עם הבעלים בסקייפ והוא מאוד החמיא לי ואמר שהוא עוקב אחרי שלוש שנים. אבל אחרי שביקשו ממני לקצץ בשכר וסירבתי, פתאום הוא לא ענה יותר לטלפונים. הסוכן שלי ניסה 200 פעם. כמובן שאחרי שהסכמתי לוותר על כסף בשביל שייתנו לי לעזוב, שמענו ממנו עוד פעם. "אני לא רוצה להגיד מילה רעה על הכדורגל בישראל, אבל אני בהחלט ממליץ לכל שחקן כדורגל לא להתקרב לבית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully