וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טיילר דורסי סיכם לעונה אחת

16.8.2019 / 22:43

הגארד (23, 1.96) שזכאי לקבל אזרחות ישראלית בזכות סבתו הישראלית, לא הצליח לקבל חוזה ב-NBA אחרי שנתיים באטלנטה וממפיס, וינעל את הסגל של הצהובים. לצהובים תהיה אופציה לעונה נוספת על השחקן

פלייר עומרי כספי/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב סיכמה על צירופו של הגארד האמריקאי טיילר דורסי שינעל את הסגל של הצהובים לקראת העונה הקרובה. במכבי פנו לשחקן כבר בתחילת הקיץ, אך הוא העדיף לחכות להצעות מה-NBA, וכעת שלא הצליח להשיג חוזה מובטח, הוא הסכים לשמוע הצעות מאירופה. חוזהו של דורסי הוא לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

סבתו של דורסי היא ישראלית ובגילאי הנוער ניסו באיגוד הכדורסל לגרום לו לייצג את ישראל, אך הוא העדיף לייצג את יוון, המדינה ממנה הגיעה אמו. כעת תוכל הקבוצה לשתף אותו כישראלי, שכן הוא זכאי לאזרחות ישראלית.

דורסי (23, 1.96) שיחק במשך שנתיים במדי אוניברסיטת אורגון, שם שיתף פעולה בין היתר עם הפורוורד רומן סורקין ממכבי חיפה, ואחרי שנתיים החליט לצאת לדראפט, החלטה שלא הוכיחה את עצמה בדיעבד שכן הוא נבחר רק במקום ה-41 בדראפט 2017. הוא חתם על חוזה לשנתיים באטלנטה, לא הצליח לפרוץ, ונשלח בטרייד לממפיס תמורת שלבין מאק. בשנתיים שלו ב-NBA רשם 104 משחקים בהם קלע 6.7 נקודות, הוריד 2.3 ריבאונדים ומסר 1.3 אסיסטים למשחק.

דורסי ינעל את החלק האחרון של הצהובים שכולל נכון לעכשיו את סקוטי ווילבקין, נייט וולטרס, ג'ון דיברתולומאו, יובל זוסמן ואלייז'ה בריאנט.

שחקן אוקלהומה סיטי קווין דוראנט מול שחקן ממפיס גריזליס טיילר דורסי. רויטרס
בדרך למכבי תל אביב. דורסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully