וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.8: "פול פוגבה רוצה לעזוב, הוא לא יכול לעשות הכל במנצ'סטר יונייטד"

אחיו של הכובב טען: "הוא מה שחסר לזידאן". באיירן מוכנה לשלם רק 25 מיליון יורו על ורנר, יובנטוס לא מוצאת קונה לדיבאלה

מתוך יוטיוב

בווידאו: אוהדי ליברפול לפני הסופרקאפ מול צ'לסי

העברות

* צ'ידוזי אוואזים, בלם נבחרת ניגריה בן ה-22, הצטרף ללגאנס בהשאלה מפורטו, אחרי חצי עונה כמושאל בריזספור הטורקית.

* סטיבן אנזונזי הושאל מרומא לגלאטסראיי לעונה אחת עם אופציה להארכת התקופה בעונה נוספת. הקשר בן ה-30 מצטרף אל ז'אן מיקאל סרי, אמרי מור, כריסטיאן לואינדמה וג'ימי דורמאז שעברו לקבוצה הטורקית במהלך הקיץ.

* אחרי שהדיחה את מכבי תל אביב וסלטיק, קלוז' הרומנית החתימה את החלוץ לאסינה טראורה. שחקן נבחרת חוף השנהב, שהספיק לשחק בצסק"א מוסקבה, אברטון, מונאקו וחיחון, חוזר לקדנציה שנייה אצל אלופת רומניה, אחרי שלבש את מדיה בין השנים 2008-2011.

* הנריקה, בלמה בן ה-32 של קורינתיאנס ולשעבר גם בברצלונה, נאפולי ונבחרת ברזיל (שש הופעות), חתם בקבוצת אל איתיחאד מאיחוד האמירויות ויקבל שכר שנתי של 1.2 מיליון יורו.

* שחקן הפועל חיפה עד תום העונה החולפת רסמוס סיוסטדט חתם בפאנתוליקוס מהליגה היוונית הראשונה.

שמועות

* קשר בורוסיה מנשנגלדבאך מיקאל קוויזאנס צפוי לעבור לבאיירן מינכן תמורת 10 מיליון יורו. קוויזאנס, שחוגג היום יום הולדת 20, הגיע לגלדבאך מנאנסי ב-2017 ורשם מאז 35 הופעות. גם פיליפה קוטיניו בדרך. לידיעה המלאה

* אחיו של פול פוגבה מתיאס סיפר: "פול רוצה לעזוב. הוא לא יכול לעשות הכל ביונייטד. הוא השחקן שחסר לזידאן, וזה לא בלתי אפשרי להחתים אותו. אני לא יכול להתחייב שפול ימשיך ביונייטד, עד ה-2 בספטמבר הכל יכול לקרות".

* על פי "אינדיפנדנט", יובנטוס עדיין נחושה למכור את פאולו דיבאלה אבל עדיין לא מצליחה למצוא את היעד המתאים.

* לפי "בילד", באיירן מינכן התבשרה על ידי ר.ב. לייפציג כי תצטרך לשלם 40 מיליון יורו על טימו ורנר, בו מעוניינות גם נאפולי, רומא וולנסיה. הבווארים מוכנים לשלם 25 מיליון יורו על הכוכב שיסיים את חוזהו בקיץ הבא.

* על פי "אס" ובניגוד לטענת מנכ"ל ולנסיה כי "אין הצעה קונקרטית מאתלטיקו מדריד כרגע", רודריגו יעבור לקולצ'ונרוס בשבוע הקרוב תמורת 60 מיליון יורו, בהנחה שאלה יקבלו כסף עבור אנחל קוראה שאמור להימכר למילאן. אל העסקה הסיבובית הזו עשוי להצטרף גם אנדרה סילבה, חלוץ נבחרת פורטוגל ששייך למילאן ומועמד כעת להגיע לוולנסיה.

* סוכנו של מסוט אוזיל נפגש עם נציגי די.סי יונייטד, המעוניינים לראות את הקשר הגרמני של ארסנל תופס את מקומו של ויין רוני שחזר לאנגליה.

* על פי דיווח ב"איל טמפו", רומא סיכמה את עסקת רכישתו של הבלם מרט צ'טין, שחקן נבחרת טורקיה הצעירה שסייע לגנצ'לרבירלי לחזור לליגה הטורקית הבכירה. סכום הרכישה צפוי להיות כ-3 מיליון יורו.

* בבריטניה טוענים כי פיורנטינה היא אחת הקבוצות שבוחנות את האפשרות להחתים את ג'ורדון אייב, שחקן הכנף בן ה-23 שנחשב לכישרון מבטיח כנער בליברפול ומיעט לשחק מאז עבר לבורנמות' תמורת 15 מיליון ליש"ט ב-2016. גם סלטיק, אספניול וגלאטסראיי בתמונה.

פול פוגבה. GettyImages
אי אפשר להתחייב על כלום. פוגבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully