וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפתח זיו חתם בהפועל גלבוע/גליל: "שמח מאוד להגיע למועדון"

14.8.2019 / 19:20

הגארד (24, 1.91), ששיחק בשנתיים האחרונות בעירוני נהריה, בחר בקבוצה של ליאור ליובין, שאמר: "החתמה משמעותית בשבילנו"

פלייר עומרי כספי/צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: עומרי כספי חוזר למכבי תל אביב

רק בתחילת השבוע הפועל גלבוע/גליל קיבלה אישור על כך שתשחק גם בעונה הקרובה בליגת העל, לאחר שאיום הוויתור על מקומה בליגה הבכירה ירד מהפרק, והיום (רביעי) החתימה הקבוצה את גארד נבחרת ישראל יפתח זיו.

ליובין אמר: "אנחנו שמחים מאוד שיפתח זיו מגיע אלינו. זו החתמה משמעותית, גדולה וחשובה עבורנו. זו החתמה שממשיכה את הקו הישראלי הצעיר והמרגש שנבנה בגלבוע". יפתח זיו: "שמח מאוד להגיע למועדון ביתי וקסום כמו גלבוע גליל. אני מחכה להגיע לעמק, להיכנס לאולם ולפגוש את האוהדים המסורים של הגלבוע. אני בטוח שתהיה לנו קבוצה כיפית, מצוינת, צעירה ואנרגטית שתתן את כל כולה על המגרש".

זיו, ששיחק בשנתיים האחרונות בעירוני נהריה, החזיק בהצעה גם מנהריה וגם מקבוצת נעוריו מכבי חיפה, והתלבט ארוכות היכן לשחק, והיום קיבל את ההחלטה להצטרף לקבוצה של ליאור ליובין, שם הוא צפוי לשמש כרכז הפותח. בעונה הוחלפת רשם הרכז בן ה-24 (1.91) 10.7 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בממוצע למשחק.

הסגל של ליאור ליובין כולל נכון להיום גם את הרכז גיל בני, הגארד עמית גרשון, הפורוורדים נתנאל ארצי ויותם חנוכי והסנטר עידו פליישר. בגזרת הזרים צירפה גלבוע עד כה שני שחקנים - הגארד ג'רמאר גאלי ושחקן הפנים ג'סטין טילמן.

עדכון ראשון: 16:40

שחקן נבחרת ישראל יפתח זיו חוגג. יוסי ציפקיס
ממשיך בצפון. יפתח זיו במדי הנבחרת/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully