וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אלי בבייב חתם במכבי פתח תקוה, שנפרדה מנאור פסר

הקשר בן ה-28 חזר לישראל אחרי עונה אחת בסומגאיט האזרית וחתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הקפטן עזב לטובת הפועל מרמורק מליגה א'

שחקן מכבי פתח תקוה אלי בבייב. אתר רשמי מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
חתם במכבי פתח תקוה. אלי בבייב/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי פתח תקוה

שמונה ימים לפני פתיחת העונה בליגה הלאומית: מכבי פתח תקוה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של הקשר אלי בבייב לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. בבייב בן ה-28, ששיחק בעונה שעברה בסומגאיט האזרית, שב לישראל אחרי עונה אחת בחו"ל.

המגן נאור פסר, 33, עזב את מכבי פתח תקוה וירשום קדנציה שנייה בסך הכול מחוץ למועדון נעוריו, לאחר שחתם בהפועל מרמורק מליגה א' דרום. פסר שיחק בהפועל ניר רמת השרון בין 2010 ל-2012, לפני שחזר למכבי פתח תקוה, במדיה ערך את הבכורה ב-2003. הוא מצטרף לסגל גלקטיקוס במונחי ליגה א' שבנתה מרמורק, הכולל גם את אבי איבגי, יובל שפונגין, אופיר חמו, אוהד אדלשטיין ועידו אקסברד.

שחקן הפועל מרמורק נאור פסר. אתר רשמי
עובר לליגה א'. נאור פסר/אתר רשמי

* הפועל קטמון החתימה את הקשר דניאל גרץ, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ניר רמת השרון (שער בליגה ושער בגביע) והפועל רמת גן (שני שערי ליגה). גרץ בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ורשם 16 הופעות בנבחרות הנוער של ישראל. לאחר שסיים גיל נוער שיחק עם מכבי יבנה בליגה הלאומית ומשם עבר להפועל פתח תקוה והפועל תל אביב. לאחר החתימה אמר הקשר: "אני שמח להגיע למועדון חם ומקצועני. אשקיע את כל המאמצים כדי להצדיק את האמון שניתן בי ואעשה הכול ביחד עם החברים לקבוצה כדי שנוכל לשמח את הקהל הנפלא הזה".

* הפועל רמת גן, קבוצתו הקודמת של גרץ, צירפה לשורותיה את פאדי זיידאן. החלוץ בן ה-25 שוחרר אתמול מהפועל כפר סבא, לה סייע להעפיל לליגת העל, וכעת יחזק את ההתקפה של בני בן זקן. לפני כן שיחק גם במכבי פתח תקוה והפועל ניר רמת השרון.

* הפועל ראשון לציון החתימה לעונה אחת את שחקן הכנף מולאט גברה, ששיחק בעונה הקודמת כמושאל במכבי יבנה. גברה בן ה-22 חתם על חוזה לשלוש שנים באמצעות סוכניו טום מור ומאיר ריפמן.

עוד בוואלה!

יובל שבתאי חתם לעונה אחת במכבי אחי נצרת

לכתבה המלאה
דניאל גרץ הפועל קטמון. אתר רשמי הפועל קטמון, אתר רשמי
תחנה שישית בליגה הלאומית. דניאל גרץ/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל קטמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully