וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסלי סניידר הודיע על פרישה רשמית מכדורגל בגיל 35

שיאן ההופעות בנבחרת הולנד החליט לתלות את הנעליים אחרי שנה וחצי בקטאר. הצטרף ל"מועדון העסקים" של קבוצת הכדורגל של אוטרכט

רויטרס

בווידאו: דני אלבס מוצג בסאו פאולו

זה אמנם היה באוויר, אבל רק היום (שני) הודיע כוכב נבחרת הולנד לשעבר, ווסלי סניידר, על פרישתו הרשמית מכדורגל בגיל 35. קבוצתו האחרונה של הקשר הייתה אל גראפה הקטארית, והוא אישר את פרישתו עם הצטרפותו ל"מועדון העסקים" של אוטרכט, את משחקיה בליגה ההולנדית יפקוד בעונה הקרובה.

סניידר, שיאן ההופעות בנבחרת הולנד עם 134 הופעות בין 2003 ל-2018, מעולם לא שיחק באוטרכט, עיר הולדתו, אבל סיפר שהוא שמח להצטרף אליה ואולי לתרום לעיר בעתיד: "אני אוהב את העיר, תמיד חשבתי על לעשות משהו למען המועדון המקומי למרות שלא שיחקתי בו. אני שמח שעכשיו ניתנה לי האפשרות לעשות זאת".

בעברו סניידר נחשב לאחד מהשחקנים הטובים בעולם. הוא גדל במחלקת הנוער של אייאקס, עלה לבוגרים ב-2002 וערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הולנד אחרי שנה אחת בלבד. חמש עונות טובות באייאקס, כולל עונת שיא של 22 שערים בעונת 2006/07, גרמו לריאל מדריד להחתימו תמורת 27 מיליון יורו באוגוסט 2007. ההולנדי לא הצליח בבירת ספרד, וכעבור שנתיים עבר לאינטר במדיה היה שותף בכיר לזכייה בליגה האלופות בעונת 2009/10.

סניידר הגיע עם נבחרת הולנד לגמר המונדיאל ב-2010, וב-2013 עבר לגלאטסראיי במדיה שיחק חמש עונות וזכה פעמיים באליפות טורקיה. אחרי חצי עונה בניס, הוא חתם בינואר 2018 באל גראפה הקטארית במדיה כבש 18 שערים ב-29 הופעות. בסך הכל, לסניידר היו 573 הופעות בקריירה בהן כבש 152 שערים והוסיף 142 בישולים. הוא גם שיאן הבישולים בנבחרת הולנד עם 31 בישולים, להם הוסיף גם 31 שערים ב-134 הופעותיו.

ווסלי סניידר שחקן נבחרת הולנד. GettyImages
נתגעגע. ווסלי סניידר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully