וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר פרדי גיבס יחזור להופעה נוספת בישראל

11.8.2019 / 10:00

לאחר ההופעה הקודמת והמוצלחת, יחזור הראפר המוערך והייחודי פרדי גיבס להופעה נוספת בישראל, לכבוד אלבומו החדש והמדובר. איפה ומתי זה יקרה וכמה עולים כרטיסים? כל הפרטים בפנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
פרדי גיבס/מערכת וואלה, צילום מסך

שלוש שנים לאחר הופעתו הראשונה בישראל, יגיע הראפר פרדי גיבס להופעה נוספת - זאת, לרגל האלבום "Bandana" שיצא בשנה האחרונה, בו הוא שוב משתף פעולה עם המפיק מאדליב. האלבום זכה לביקורות מעולות במיוחד, ונחשב אחת מיצירות ההיפ-הופ המשובחות של השנה האחרונה. ב-NME נכתב כי זה אלבום הראפ הטוב ביותר של 2019 ובכלי תקשורת פיזרו עליו מחמאות גדולות לא פחות.

אלבום זה ממשיך את התהליך האמנותי של גיבס, המשלב בין סגנונו המחוספס והגולמי להפקה מוזיקלית מתוחכמת. הוא משתף בו פעולה לא רק עם מאדליב אלא גם עם אנדרסון פאק, פושה טי, קיילר מייק ומוס דאף.

גיבס נחשב לאחד הראפרים הייחודים שבולטים כיום, ולא פעם קצר השוואות מחמיאות לטופאק. הופעתו הקודמת בישראל זכתה לביקורות טובות ולאור ההתקדמות וההתפתחות שלו, ההופעה השנייה אמורה להיות מלהיבה עוד יותר.

מאחורי בואו של גיבס לארץ עומדת חברת ההפקות ZUZZ Agency. ההופעה תתקיים בשבעה בנובמבר במועדון הבארבי. הכרטיסים הראשונים יהיו במחיר מיוחד, ואז יעלו בהדרגה, ואפשר לרכוש אותם כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • פרדי גיבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully