וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן הכי ותיק בהיסטוריה: וינס קרטר סיכם לעונה נוספת באטלנטה

הגארד/פורוורד שכיכב 8 פעמים באולסטאר, ימשיך לעונה מספר 22 (!) ב-NBA ועקף בכך אגדות כמו נוביצקי, גארנט ופאריש ששיחקו 21 עונות

עריכה: מתן חדד

בינואר חגג וינס קרטר יום הולדת 42. היום השחקן שכיכב שמונה פעמים בעבר באולסטאר, סיכם על חוזה לעונה נוספת באטלנטה הוקס. כך מדווחים ב-ESPN. החוזה החדש של קרטר ישאיר אותו לעונה שנייה ברציפות בהוקס וחשוב מכך לעונה מספר 22 (!) ב-NBA, יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה של הליגה. קרטר יעבור בכך את דירק נוביצקי (פרש העונה), קווין גארנט, קווין וויליס ורוברט פאריש ששיחקו 21 עונות ב-NBA. מעבר לכך, אם קרטר ישחק בשנת 2020, הוא יהיה השחקן הראשון בהיסטוריה שירשום הופעות בארבעה עשורים שונים.

קרטר כבר לא אותו אתלט מטורף שהיה פעם, אבל הוא ינהיג את הסגל הצעיר של ההוקס שכולל שבעה שחקנים מתחת לגיל 23. את השנים הכי יפות שלו עשה קרטר בטורונטו וניו ג'רזי, שם הוא כיכב לצד ג'ייסון קיד וריצ'ארד ג'פרסון. הוא רשם ממוצעים של 17 נקודות ב-1,481 משחקים בעונה הסדירה. קרטר לא זכה בתארים קבוצתיים, אבל נבחר לרוקי העונה אי שם ב-1999.

למרות גילו המופלג, בעונה החולפת רשם קרטר ממוצעים של 7.4 נקודות ב-17 דקות משחק במדי ההוקס, כאשר הוא רשם 76 הופעות בסך הכל.

וינס קרטר, אטלנטה הוקס מתוסכל. AP
לא נגמר. וינס קרטר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully