וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 6.8: ההצעה החדשה של ברצלונה על ניימאר, רוני חתם בדרבי כמאמן-שחקן

פ.ס.ז' סירבה להצעה של 250 מיליון יורו בשלושה תשלומים. החלוץ (33) יחזור בינואר 2020 לאנגליה ויעבוד בצוות המקצועי, ארסנל מצאה בלם

עריכה: מתן חדד

בווידאו: הארי מגווייר מוצג במנצ'סטר יונייטד

העברות

* ויין רוני (33) הצטרף רשמית לדרבי קאונטי. הוא חתם על חוזה שייכנס לתוקף בינואר 2020 וישאיר אותו במועדון עד קיץ 2021 בתפקיד מאמן-שחקן בצוות המקצועי, עם אופציה לעונה נוספת. עד ינואר הוא יישאר בארצות הברית וימשיך לשחק בדי.סי. יונייטד.

* לורן קוסיילני חוזר לליגה הצרפתית: הבלם הצרפתי, 33, שעוזב את ארסנל, עבר לבורדו תמורת 5 מיליון יורו וחתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

* אוגסבורג השלימה את רכישתו של השוער הצ'כי תומאש קובק בן ה-26 תמורת 7.5 מיליון יורו. קובק הגיע מראן, שרכשה במקומו את אדואר מנדי מריימס ב-4 מיליון יורו.

* ווסטהאם הודיעה על רכישתו של הבלם הפורטוגלי גונסאלו קרדוסו מבואבישטה תמורת 2.75 מיליון ליש"ט. קרדוסו שיחק בנבחרת הנוער של פורטוגל, שהגיעה הקיץ לגמר אליפות אירופה.

* ברשיה האיטלקית הודיעה על רכישתו של ירומיר זמרהל הצ'כי מסלביה פראג תמורת 3.75 מיליון יורו. לקשר בן ה-26 יש 12 הופעות בנבחרת צ'כיה והוא שיחק מאז הנוער אך ורק בסלביה פראג.

* ליל מצאה מחליף לניקולא פפה. הקבוצה הודיעה על החתמתו של יוסוף יאזיג'י, קשרה ההתקפי של טרבזונספור ונבחרת טורקיה. יאזיג'י (22) חתם לחמש שנים תמורת 17 מיליון יורו.

* גארי קייהיל הוותיק, שסיים את חוזהו בצ'לסי, חתם לשנתיים בקריסטל פאלאס.

* וולבס הודיעה על החתמת החלוץ האזרי הצעיר (20) רנאט דדאשוב. הוא שיחק בעונה שעברה באשטוריל הפורטוגלית ומגיע כפוטנציאל לעתיד.

* קלן שילמה לאנדרלכט 7 מיליון יורו כדי להחתים את הבלם הבלגי הצעיר (20) סבסטיאן בורנאו.

* מונאקו הודיעה על צירופו של המגן הימני רובן אגילאר, 26, שחתם על חוזה לחמש שנים. מונפלייה תקבל עבורו כ-10 מיליון יורו והוא יחליף את ג'יבריל סידיבה שנמצא בדרכו לאברטון.

* מונפלייה מצאה מחליף בדמות ארנו סוקה, המגן הימני בן ה-27 של ניס, עליו שילמה 3 מיליון יורו. סוקה חתם לארבע שנים.

* מיינץ הודיעה על שאילתו של חלוץ ליברפול טאיוו אווניווי הניגרי בן ה-21. אווניווי כבש בחצי העונה האחרונה שבעה שערים בתשע הופעות במוסקורן הבלגית.

* סידי סאר, קשר נבחרת סנגל בן ה-23, נמכר משאטורו לנים מהליגה הצרפתית הראשונה, אחרי ששיחק כמושאל בלוריין. סאר חתם לארבע שנים, שאטורו קיבלה כ-2 מיליון יורו.

* סנט אטיין רכשה ב-600 אלף יורו מפלמנגו את מיגל טראוקו בן ה-26, מגן/קשר נבחרת פרו, שחתם על חוזה לשלוש שנים.

* ג'ייסון פאנצ'ן האנגלי עבר במפתיע מקריסטל פאלאס לפאפוס פ.צ. הקפריסאית וחתם שם לשתי עונות. "אני גאה ושמח להצטרף לפאפוס, אני מאמין שלמועדון יש פוטנציאל רב ואני שמח להיות חלק מהקבוצה".

* פרנקו די סנטו עבר מראיו וייקאנו לאתלטיקו מיניירו הברזילאי. החלוץ הארגנטינאי בן ה-30 שיחק בעבר בצ'לסי, בלקבורן, וויגאן, ורדר ברמן ושאלקה. הוא חתם בקבוצתו החדשה עד דצמבר 2020.

שמועות

* טוטנהאם ויובנטוס סיכמו על העברת פאולו דיבאלה תמורת 70 מיליון יורו, אבל עכשיו נותר לראות האם הארגנטינאי יסכם את תנאיו עם התרנגולים אחרי שהמו"מ עם מנצ'סטר יונייטד. לידיעה המלאה

* על פי דיווח בצרפת, ברצלונה הגישה הצעה חדשה לפריס סן ז'רמן על ניימאר - 250 מיליון יורו בשלושה תשלומים (150 בתשלום ראשון ועוד שניים של 50) אבל המנהל הספורטיבי לאונרדו עדיין מסרב ודורש 300 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שדניאלה רוגאני סיכם בארסנל לשתי עונות וירוויח ארבעה מיליון יורו לעונה. בלם יובנטוס יושאל אל התותחנים לשתי העונות הללו ואחריהן האנגלים יהיו מחויבים לרכוש אותו תמורת 40 מיליון יורו.

* "לאקיפ" הצרפתי מדווח שפיליפה קוטיניו עוזב את ברצלונה ויעבור בהשאלה לארסנל. עוד נכתב כי העסקה צפויה להיסגר בימים הקרובים, ובכך קוטיניו ישוב לאנגליה אחרי שנה וחצי בספרד. בתקשורת הקטלאנית אישרו את הדיווח והוסיפו שעזיבתו אמורה לפנות מקום להגעתו של ניימאר מפריס סן ז'רמן, אבל כלי תקשורת אחרים בצרפת הכחישו את הפרסום וטענו כי לא יהיה מעבר לארסנל.

* אז בצרפת פשוט טעו ביעד, אבל צדקו בעיר? באנגליה מדווחים שמאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו שוחח עם פיליפה קוטיניו במטרה לנסות לשכנע אותו להצטרף אל הקבוצה. התרנגולים הם הפייבוריטים לצרף את הברזילאי. במקרה שקוטיניו אכן יגיע מברצלונה, כריסטיאן אריקסן עשוי לעזוב כשמנצ'סטר יונייטד מעוניינת בו.

* על אף הפציעה, לירוי סאנה נחוש לעזוב את מנצ'סטר סיטי לבאיירן מינכן. על פי "בילד", מנצ'סטר סיטי לא מדווחת לבאיירן מידע נוסף על הפציעה. בבאיירן אמרו: זה מאוד לא שגרתי שלא נמסרה שום הודעה על האבחנה מאתמול. הכותרת ב"בילד": "איזה משחק משחק פפ גווארדיולה עם באיירן מינכן?". אגב, עם או בלי קשר, מנסים הבווארים לצרף גם את אחיו הצעיר, סידי סאנה, הנמנה כרגע על מחלקת הנוער של שאלקה.

* איינטרכט פרנקפורט קרובה לרכישת קווין טראפ. השוער בן ה-29, שהושאל בעונה החולפת מפריס סן ז'רמן אל הנשרים ורשם הצלחה גדולה, צפוי להירכש תמורת 7 מיליון יורו.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
מרגיז את קבוצתו לשעבר? גווארדיולה/רויטרס

* בספרד מתעקשים: עסקת פול פוגבה עדיין בחיים. לידיעה המלאה

* בויאן קרקיץ' שגדל בברצלונה, הגיע עם סטוק לסיכום על התרת חוזהו והוא כעת שחקן חופשי. הערכות: הוא עשוי לעבור ל-MLS.

* באנגליה מדווחים שרומלו לוקאקו נשאר בבלגיה למרות שמנצ'סטר יונייטד מצפה שיחזור למתחם האימונים שלה היום. על פי הדיווח, החלוץ הבלגי קיבל אישור לנסוע לבלגיה רק ביום שני. על פי "סקיי" יונייטד דחתה הצעה של 68 מיליון ליש"ט מאינטר תמורת לוקאקו.

* אברטון מנסה להחתים את ג'יבריל סידיבה המגן הימני של מונאקו. כך מדווחים ב"סקיי" האנגלי.

* בצרפת טוענים: אברטון מתכננת להציע לקריסטל פאלאס 70 מיליון יורו פלוס צ'נק טוסון וג'יימס מקארתי תמורת ווילפריד זהה הקיצוני המצוין של חוף השנהב. זהה צפוי לחתום לפני יום חמישי, אז ייסגר חלון ההעברות באנגליה.

* האם דריס מרטנס כוכב נאפולי בדרך למעבר מפתיע? בתקשורת בארה"ב מדווחים שניו יורק סיטי מנסה להחתים את שחקן נבחרת בלגיה שמסיים את חוזהו בנאפולי ב-2020. מרטנס מדורג במקום השלישי בכובשי הקבוצה בכל הזמנים, מפגר רק אחרי דייגו מראדונה הגדול ומאריק האמשיק.

* באיטליה מדווחים: עסקת ז'ואאו קאנסלו סגורה. המגן הימני של יובנטוס יעבור למנצ'סטר סיטי תמורת 30 מיליון יורו פלוס דנילו, שיעשה את הדרך ההפוכה ויחתו לארבע שנים בשורות הגברת הזקנה.

* חלון ההעברות באנגליה ייסגר ביום חמישי ומנצ'סטר יונייטד מנסה לבצע עסקה גדולה נוספת אחרי הרכישה של מגווייר. ב"דיילי מייל" מדווחים שהקבוצה מנסה להחתים את כריסטיאן אריקסן, הכוכב הדני של טוטנהאם, שמצידה חייבת למכור אותו כדי לא לאבד אותו בחינם בקיץ הבא. אריקסן עשוי להחליף את פול פוגבה בעוד שברונו פרננדש עשוי להחליף את הדני אצל התרנגולים.

* ברצלונה הצליחה להשלים את עסקת דייגו פלאסיוס, כך על פי "מונדו דפורטיבו". המגן השמאלי בן ה-20, שרשם עד כה הופעה אחת בנבחרת אקוודור הבוגרת, שיחק אשתקד כמושאל בווילם II, וצפוי להתחיל את דרכו בברצלונה ב'.

* לאחר שעסקת העברתו לסין נפלה, ריאל מדריד ממשיכה לחפש אחר בית חדש לגארת' בייל. על פי "אס", באיירן מינכן עוקבת אחר ההתפתחויות מקרוב ולא מן הנמנע כי תפעל, בין היתר בשל הקשר של "אדידס", המשקיעה גם בכוכב הוולשי וגם בקבוצה הבווארית.

אדין דז'קו שחקן רומא. רויטרס
המגעים נמשכים. דז'קו/רויטרס

* לאחר שכשלה בניסיון לרכוש את רומלו לוקאקו, עברה אינטר לעסוק באדין דז'קו. הנראזורי כבר נפגשו עם נציגי החלוצים, אולם הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום.

* אחרי שרכשה ממילאן את פטריק קורטונה, סימנה וולבס שחקן איטלקי נוסף - בלם יובנטוס דניאלה רוגאני, עליו היא צפויה להציע 30 מיליון יורו. גם ארסנל מביעה עניין, ומוכנה גם לעסקת השאלה.

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שדייויד בקהאם רוצה את ג'נארו גאטוזו כמאמן הראש של אינטר מיאמי. שחקן העבר האיטלקי כבר דחה את נאנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully