וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובא למנוחות הרוג פיגוע הירי בכיסופים

20.12.2002 / 15:33

יצחק עראמה, הרב של נצר חזני ואב ל-6, נפגע בפיגוע ירי ומת מפצעיו לעיני משפחתו; הג'יהאד האיסלאמי לקח אחריות; פיגוע נמנע בנתניה לאחר שמטען חבלה נוטרל

אזרח ישראלי נהרג הבוקר בפיגוע ירי על ציר כיסופים שברצועת עזה. ההרוג, רב ההתנחלות נצר חזני, הרב יצחק עראמה, בן 40, היה אב לשישה ילדים. אשתו וילדיו היו עמו במכונית בעת הפיגוע, והוא מת לנגד עיניהם. הרב עראמה הובא למנוחות בבית העלמין בהרצליה בשעה 14:30

עראמה נפגע אנושות מאש שנורתה לעבר מכוניתו מן המארב. אמבולנסים הוזעקו למקום, אולם אנשי מד"א נאלצו לקבוע את מותו. חיילי צה"ל מכתרים כעת את הבתים הפלסטינים בפרוזדור כיסופים, משם ככל הנראה נורתה כנראה האש. הג'יהאד האיסלאמי לקח אחריות על הפיגוע.

בקול ישראל דווח, כי הרב היה דמות ידועה ואהודה באזור. הוא היה בדרכו יחד עם בני משפחתו לשבת חתן אצל אחיו של איתמר יפת, שנהרג בתחילת האינתיפאדה לפני כשנתיים, באותו מקום.

ראש מועצת חוף עזה, אבנר שמעוני, אמר בעקבות האירוע: "שילמנו היום עוד אחד מחברינו שנרצח על ידי המחבלים הטרוריסטים בדיר אל בלח. אנחנו תובעים מממשלת ישראל להרוס את הבתים בצידי הציר בכיסופים, שמהם הסתתר המחבל שירה, ורצח את חברנו".

כתבת "הארץ", רוני זינגר, מוסיפה:

המשטרה ניטרלה הבוקר מטען חומר נפץ ליד קניון "השרון" בנתניה. תושב נתניה הבחין בחפץ חשוד בתוך קופסה חשודה ודיווח עליו למשטרה. השוטרים שהגיעו למקום גילו שמדובר במטען וניטרלו אותו בעזרת רובוט. איש לא נפגע.

המטען, ככל הנראה גדול במיוחד, נמצא בתחנת אוטובוס ברחוב הרצל ליד הקניון ונועד להפעלה על ידי טלפון נייד. המקום בדרך כלל הומה אדם בימי שישי כך שגילוי המטען וניטרולו מנעו פיגוע עם נפגעים רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully