וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי מגווייר חתם במנצ'סטר יונייטד: "זו הזדמנות אדירה עבורי". לסטר סיטי תקבל כ-80 מיליון ליש"ט

הבלם בן ה-26 הפך לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה. עבר בדיקות רפואיות וחתם לשש שנים וירוויח כ-190 אלף ליש"ט בשבוע: "זה ברור שסולשיאר בונה קבוצה שתיקח תארים"

צילום: ארסנל

הארי מגווייר, שעמד במרכזה של אחת הסאגות הארוכות של חלון ההעברות, חתם היום (שני) במנצ'סטר יונייטד לשש שנים. הבלם בן ה-26 עבר לשדים האדומים מלסטר סיטי, שקיבל עבורו סכום שמוערך בכ-80 מיליון ליש"ט.

מגווייר גדל בשפילד יונייטד וב-2014 נמכר להאל סיטי תמורת כ-2.8 מיליון ליש"ט. לסטר רכשה אותו שלוש שנים לאחר מכן תמורת כ-12.3 מיליון ליש"ט וכעת שלשלה לקופת המועדון סכום עצום. הבלם שרשם 20 הופעות בנבחרת אנגליה צפוי להרוויח כ-190 אלף ליש"ט לשבוע על פי דיווחים.

"כאשר מנצ'סטר יונייטד הראתה עניין, זו היתה הזדמנות אדירה עבורי", אמר הבלם אחרי החתימה. "מתוך השיחות שקיימתי עם המאמן אני מתרגש מהחזון שיש לו עבורי ועבור הקבוצה. זה ברור שסולשיאייר בונה קבוצה כדי לקחת תארים. אני מצפה בקוצר רוח לפגוש את חברייהחדשים ולהתחיל את העונה".

ברשתות החברתיות העלה מגווייר פוסט בו כתוב: "תודה לכל מי שתמך בי והיה חלק בקריירה שלי. זה כבוד גדול ואני מאד גאה להצטרף למנצ'סטר יונייטד".

מגווייר הופך למעשה לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה. ליברפול שילמה לפני כן 75 מיליון ליש"ט על וירג'יל ואן דייק שהגיע מסאות'המפטון ואייאקס מכרה ליובנטוס את מתייס דה ליכט בסכום שמוערך בכ-77 מיליון ליש"ט.

מנצ'סטר יונייטד קנתה מוקדם יותר הקיץ את המגן הימני ארון וואן-ביסאקה מקריסטל פאלאס תמורת כ-50 מיליון ליש"ט והיא למעשה הוציאה על שני שחקני הגנה כ-130 מיליון ליש"ט - מהלך דומה לזה שעשתה מנצ'סטר סיטי עם רכישתם של ג'ון סטונס, אמריק לאפורט ובנז'מן מנדי בקיץ 2017 (אמריק לאפורט הגיע בעצמו באמצע של אותה עונה).

עוד בוואלה!

זלאטן איברהימוביץ': "מנצ'סטר יונייטד צריכה למכור את פול פוגבה"

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד הארי מגווייר עם מאמנו אולה גונאר סולשיאר פלייר. אתר רשמי מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
תג המחיר יפריע? מגווייר/אתר רשמי, אתר רשמי מנצ'סטר יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully