וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טיבי חתם על חוזה חדש לשנתיים במכבי תל אביב

4.8.2019 / 12:09

הבלם שכבר נראה בדרך החוצה נשאר לבקשתו של איביץ' וירוויח כ-300 אלף דולר לעונה: "שמח להישאר אחרי לא מעט שנים, עשיתי כאן דרך יפה וארוכה מאוד". סבוריט צפוי לחזור להרכב מול סודובה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות אחרי הדחת מכבי תל אביב ממוקדמות ליגת האלופות

עיקרי הדברים

- איתן טיבי חתם לשנתיים נוספות במכבי תל אביב

- שכרו של הבלם ינוע סביב 300 אלף דולר לא כולל בונוסים

- איביץ' לחץ לסגור את העסקה אחרי שטיבי הבין שהפועל באר שבע לא תשלם את מה שהוא מבקש

- הנהלת מכבי תל אביב מקווה לאיצטדיון מלא מול סודובה אך הצפי הוא לעשרת אלפים צופים לכל היותר

- אנריק סבוריט אמור להחליף את אופיר דוידזאדה בהרכב

seperator

איתן טיבי חתם היום (ראשון) על חוזה חדש במכבי תל אביב לתקופה של שנתיים. בסוף השבוע נרשמה התקדמות גדולה בין הבלם לבין הנהלת המועדון אחרי שכבר היה נראה ששני הצדדים סיימו את הקשר סופית. הבלם ה-31 אמר לאחר החתימה: "אני נשאר בבית הצהוב. אני שמח להישאר אחרי לא מעט שנים כאן, עשיתי כאן דרך יפה וארוכה מאוד עם לא מעט הישגים - ואני מקווה שיהיו לנו עוד הרבה הצלחות ביחד גם בעתיד".

טיבי כזכור שיחק במכבי תל אביב מאז שנת 2012 והיה מהגורמים החשובים בשלוש האליפויות בקדנציה של ג'ורדי קרויף. העובדה שמכבי תל אביב לא צירפה בלם רביעי לצד ההחלטה של הפועל באר שבע להקפיא בשלב זה צירוף בלם, הביאו להתקרבות בין טיבי לבין מכבי תל אביב והוא אמור להרוויח שכר שינוע סביב 300 אלף דולר נטו לעונה, לא כולל בונוסים.

טיבי מיעט לשחק בעונה שעברה. הוא איבד את מקומו בהרכב אחרי הפנדל שגרם מול סרפסבורג אשר עלה למכבי תל אביב בהדחה משלב הבתים של הליגה האירופית. לאחר מכן ראה איך שחר פיבן לוקח את מקומו. למרות זאת הוא התאמן ברצינות וגרם למאמן ולאדן איביץ' להביע בו אמון מחודש במהלך הפלייאוף, אז כבר שיחק לא מעט. המאמן הסרבי ביקש מהנהלת הקבוצה להחתים אותו ואת אלי דסה על חוזים חדשים, אך בעוד שדסה לא סגר ומכבי תל אביב צירפה מגן ימני זר במקומו, עמדת הבלם הרביעי נותרה מיותמת כך שמכבי תל אביב החליטה לחדש את המשא ומתן עם סוכנו ולסגור בסוף השבוע את מרבית הפרטים בחוזהו.

עוד בוואלה!

"מכבי תל אביב חלשה מהכוכב האדום בלגרד. דן גלזר שחקן המפתח"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, איתן טיבי. ברני ארדוב
מכבי תל אביב עם פניית פרסה. איתן טיבי/ברני ארדוב

לא ברור כעת האם החתמתו של טיבי תשפיע על עתידו של ז'איר אמאדור שלאורך כל החודש שעבר נטען בכלי תקשורת בספרד שהוא רוצה לשוב ולשחק בספרד. במכבי תל אביב הכחישו זאת וגם הבלם שמר על פרופיל נמוך, אך מקורות בספרד התעקשו שהפרסומים היו נכונים ושאמאדור רצה לחזור לספרד.

מכבי תל אביב תפתח הערב (ראשון) את שבוע ההכנה למשחק מול סודובה הליטאית בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. במועדון מאוד רוצים לראות את אותה כמות של אוהדים שהיתה מול קלוז' בשבוע שעבר, דוחפת את השחקנים לעשות תוצאה טובה במשחק הראשון מבין שניים מול אלופת ליטא. יחד עם זאת ההערכות האופטימיות מדברות על עשרת אלפים צופים ולא מעבר לכך. אנריק סבוריט אמור לשוב להרכב על חשבון אופיר דוידזאדה אחרי שהחלים מפציעתו והחל להתאמן בצורה מלאה כבר ביום חמישי. גם יונתן כהן אמור לעלות ב-11 של איביץ'.

שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט. דני מרון
הנה זה מגיע. אנריק סבוריט באימון מכבי תל אביב/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully